Lucrez într-o organizație non profit fără activitate economică (X) și facem parte dintr-un grup de mai multe organizații non profit unele avand si activitate economica. Sediul nostru este într-o cladire dată pe numele nostru printr-un contract de comodat de o alta insituție (Y) care face parte din acelasi grup. Cladirea fiind mai mare decat nevoile noastre,s-a hotarat ca in aceeasi cădire cu noi să-și desfasoare activitate încă o organizatie (Z) tot din grupul nostru.
Toate contractele pentru utilități (apă,gaze,en.electrică,etc) vor fi pe numele organizatiei la care lucrez X. Care este forma legală prin care ca eu organizație X, pot sa-mi recuperez cota parte din aceste utilități, stabilită (deocamdată verbal) între noi la un procent (25%si 75%).Ce documente pot să întocmesc eu (X) pentru a avea și ei (Z) documente justificative în contabilitate având în vedere că facturile de utilități vor fi pe numele X. Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Din ce inteleg, nu exista nicio relatie contractuala intre X si Z ci doar intre X si Y si Z si Y. Ar trebui creata aceasta relatie contractuala pentru a-i putea refactura utilitatile.
Bun confiscat
Mari2018
Buna ziua!O societate X proprietara a unei clădiri are încheiat un contract de comodat cu o alta societate Y.Societatea Y (având drept prevazut in ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.