Buna ziua! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie. As vrea sa imi schimb codul caen actual, in 3299(Fabricarea altor produse manufacturiere) - impletituri, aranjamente de flori etc. Ce anume trebuie sa fac, de ce documente am nevoie ca sa pot face aceasta schimbare? Multumesc.
Cererea de înregistrare, bifată în dreptul modificării dorite - formular;
Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru - detalii (copie legalizată), în cazul modificării acestora;
Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de
Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
În cazul modificării obiectului de activitate, declaraţia-tip pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii (model 3);
Raportat la modificarea solicitată:
precizarea din care să rezulte că titularul dreptului de proprietate înţelege să afecteze folosinţa spaţiului în vederea stabilirii sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaraţie - detalii, etc.);
declaraţia privind desfăşurarea activităţii de către soţ/soţie - formular sau declaraţia privind încetarea desfăşurării activităţii de către soţ/soţie - formular;
actul adiţional şi documentele doveditoare pentru patrimoniul de afectaţiune (declaraţie pe proprie răspundere - detalii);
actul modificator la acordul de constituire, declarații retragere, act identitate membru nou - pentru înlocuirea / intrarea unui nou membru IF;
documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf) - detalii;
documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf) - detalii;
Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale - detalii:
45 lei - taxele de registru;
27 lei, reprezentând un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014;
20 lei / persoană cazier fiscal, dacă este cazul;
72 lei pentru fiecare sediu autorizat pe baza declaraţiei pe proprie răspundere (45 lei taxa de registru, la care se adaugă 27 lei reprezentând un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014), dacă este cazul.
In cazul in care apelati la un avocat, la taxele de mai sus se adauga si onorariul acestuia