Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →
pe la inceputul anului trecut (februarie) m-am angajat la o firma cu sediul in miercurea ciuc, eu fiind din bucuresti..activitatea o puteam desfasura de oriunde din tara ptr ca lucram prin internet..am trimis toate actele cerute prin posta la miercurea ciuc..insa dupa 1 luna n-am mai vrut sa lucrez acolo si le-am zis, insa nu am trimis o demisie, iar la sfarsitul anului m-au sunat sa-mi comunice ca au semnat ei o demisie si ma pot duce sa-mi ridic cartea de munca..insa eu nu am stiut ca mi s-a facut carte de munca si in cursul anului, prin iulie m-am angajat in alta parte si am dat declaratie ca nu am carte de munca ptr ca n-am stiut ca am..am aflat abia in decembrie..si astfel m-am ales cu 2 carti de munca..una in miercurea ciuc si alta in bucuresti..cum pot sa fac s-o anulez pe cea de la miercurea ciuc?