Buna ziua,
Am nevoie de nota de lichidare la următorul loc de munca,dar cei care trebuie sa mi-o dea refuza pe motiv ca gestiunea are lipsa de inventar acesta fiind in urma spargerii magazinului pe perioada in care magazinul a fost sigilat de proprietar,acesta neprimindu-si chiria pe câteva luni in urma.Ca si responsabil de magazin am făcut cele necesare la vremea respectiva când s-a constatat lipsa bunurilor adică am fost la politie si am făcut plângere.Cum trebuie sa procedez au vreun drept sa facă acest lucru?
Nu este obligatoriu sa prezentati nota de lichidare de la vechiul angajator la noul angajator ... posibil ca va solicita aceasta numai sa verifice daca aveti sau nu debite fata de fostul angajator.
Noul angajator solicita nota de lichidare cum fac sa o primesc de la fostul angajator fara sa ma afecteze lipsa aceea de inventar pe care nu am produs-o eu.
Am făcut acea solicitare dar nu vrea sa mi-o elibereze din cauză lipsei de inventar pe care probabil acum se gândește sa-si recupereze prejudiciul din banii angajaților desi noi nu avem nici o vina pentru ceea ce s-a întâmplat intre firma si proprietar.