Buna ziua,
Am citit procedurile de lichitare a unei Asociatii Non profit, dar inca am neclaritati, deoarece nu am gasit o situatie asemanatoare.
Fundatia noastra nu a avut niciodata patrimoniu, mijloace fixe sau mobile, nu am avut activitate nici o zi.
Eu cred ca ne incadram la punctul "a" al procedurii de lichidare, DE DREPT, deoarece 2 din cei 3 membrii fondatori si-au dat demisia la doar 17 zile de la infiintare: data eliberarii Certificatului de Inregistrare fiscala este 05.06.2012 iar data de pe demisiile celor 2 este 22.06.2012, asta insemnand REDUCEREA NR. DE ASOCIATI SUB LIMITA FIXATA DE LEGE.
Eu, cel de al trei-lea membruu fiind plecat din tara, fara sa fi avut cui sa las imputernicire, de reprezentare, nu s-a facut nici un bilant pe zero, deoarece nu am stiut ca trebuie si m-am gandit ca prin demisiile celor 2, fundatia se va dizolva automat. Acum inteleg ca trebuiesc facute bilanturi pe cei 3 ani, retroactiv, de catre un expert contabil.
Intrebarile mele sunt:
1. Unde trebuie sa ma interesez pt bilanturi, deoarece la Reg. Comertului inteleg ca nu?
2. In situatia aceasta trebuie neaparat sa fac o cerere de dizolvare la Tribunalul de care apartine Asoc. cu sediu. Exista o cerere tip, care se ia de la tribunal, sau din alta parte?
3. Chiar si in acest caz (cand nu exista patrimoniu, ob. de inventar si nici mijloace fixe), IMI TREBUIE UN LICHIDATOR?
Va rog sa-mi spuneti orice altceva, ce eu nu am stiut sa intreb, ar trebui facut in aceasta situatie la data de azi.
Cu respect,
Cel mai recent răspuns:
radumititean , utilizator
20:46, 20 Aprilie 2015