GuideMe a scris:
Din pacate nu mi-e foarte clar ce s-a intamplat de fapt.
Ce-i clar este ca:
1. ati lovit o masina optita pe banda 1, in conditii de drum normale (noapte, dar fara ceata ... etc)
2. in urma coleziunii a decedat o persoana, nu pe loc ci dupa ce a fost transportat la spital
Si am o multime de intrebari ca sa va pot ajuta cu un raspuns care cat de cat sa va ajute.
- in conditii normale de drum, chiar daca masina nu este semnalizata cu avarii sau triunghi, faza scurta - daca este reglata corect - se reflecta in stopuri la o distanta de cel putin 50-70 de m, iar pe autostrada nu aveti curbe care sa acopere vizibilitatea. Deci, aveati viteza prea mare sau cum nu ati observat masina?
- din cate inteleg in fata acestei masini mai era una oprita. Ce a declarat soferul acestei masini la politie?
- ce a zis politia dupa accident: masina pe care ati lovit-o a avut probleme tehnice?
- ce fel de leziuni a suferit cel care a murit?
- a murit din cauza lezinilor suferite din accident sau astea au fost doar un factor agravant? (poate omul s-a simtit rau, de asta a oprit ...)
1.Viteza nu aveam,deoarce masina era limitata la 80 km/h,iar el nu era in totalitate pe banda de urgenta ,deoarece eu nu am calcat linia rezonatoare!
2.Prin stanga mea,m-a depasit o masina care avea viteza destul de mare fata de mine,la nici o secunda dupa ce mi-am luat capu din oglinda am acrosat Peugeotul/Dubita!
3.Omul din masina din fata (BMW) a vinit si a deschis usa dubiteti (soferul BMW a murit)
4.Cu politia in momentele de dupa accident ,nu am avut ce sa discut cu ei pentru ca m-au jignit in toate felurile,m-au amenintat cu puscaria ,imi spuneau ca sunt Kamikaze,Ucigas,Nebun.....etc.
5.Cel care a murit ,a murit la spital ,(motiv:sa umflat bazinul,avea picioarele rupte).
6.Cel din dubita a declarat si imi spunea ca ii sa aprins becul de la baterie si de la ulei si incepuse sa ii moara masina,a spus ca dupa 15 secunde pana colegul lui sa oprit ,sa imbracat si a venit la el eu i-am acrosat....daca ei se opreau cu 15 secunde ,eu trebuia sa fiu in spatele lor (din calculele mele) la maxim 500 m.Si automat ii vedeam cand se retrageau!