Buna ziua,
Va propun o situatie si apreciez raspusurile dvs.:
Detin o firma care are inregistrat punct de lucru si sediu social in acelasi oras, eu sunt si administrator si asociat unic. In vederea promovarii serviciilor si sporirii activitatii doresc sa pornesc o campanile de vizite cu clienti, companii interesate de serviciile firmei, in alt oras, altul decat unde avem sediul. Intentia mea este sa minimizez cheltuielile si in loc sa platesc cazare la un hotel as dori sa inchiriez un apartament in orasul respectiv. Va rog astfel sa-mi spuneti daca este posibila aceasta varianta , daca poate fi considerata o cheltuiala deductibila, si cum ar trebui procedat ca sa se deduca aceste costuri cu chiria si intretinerea. De asemenea mi se acorda diurna astfel incat sa pot deduce parte din cheltuielile cu mancarea?
Va multumesc si apreciez raspunsul dvs..
Buna seara, nu as vrea sa fac punct de lucru intrucat implica alte modificari la ORC + timp + taxele aferente. De asemenea aceasta masura este doar pentru 2-3 luni deci nu si-ar avea sensul modificari le si taxele de la ORC. Sa nu mai spun ca ar fi un deranj foarte mare pentru proprietar care din start va fi reticent. Alta varianta nu se poate?
Parerea mea este ca se poate si fara punct de lucru, dar am crezut ca e o chestie de lunga durata si am recomandat asta. O decizie a consiliului de administratie (administratorului, in cazul nostru) este suficienta, dar si necesara in eventualitatea unui control din partea fiscului.
Plata facturi prin firma
ypo
Avem un srl. cu doi asociati :sot-sotie,sediul firmei este apartamentul in care locuim si pe care suntem proprietari 50%sotul,50%sotia,nu am depus contract de ... (vezi toată discuția)