avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 867 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Anulare garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Anulare garantie

Buna ziua. Am o nedumerire legata la modul prin care mi s-a anulat garantia unui produs achizitionat de la Emag. Este vorba de laptopul sotiei mele. Suntem studenti si am locuit la camin. De curand, dispozitivul a inceput sa mearga mai greu culminand cu intreruperea functionarii acestuia. Precum era normal, l-am trimis in garantie. Dupa cateva zile am primit un e-mail de la cei care se ocupa cu repararea dispozitivelor in care spunea:
"Buna ziua,

In legatura cu produsul receptionat din partea dumneavoastra, laptop HP Compaq Presario CQ58-200SQ cu procesor Intel® Celeron® Dual CoreTM B830 1.80GHz, 4GB, 320GB, Intel® HD Graphics, FreeDOS, va comunicam faptul ca in urma diagnosticarii s-a constatat ca produsul prezinta corpuri straine in interior: placa de baza afectata. Aveti atasat fotografiile care argumenteaza constatarea. Conform certificatului de garantie emis de producator, precum si cel pentru garantia plus, aceste deteriorari nu fac obiectul garantiei.

Remedierea este posibila numai in regim post-garantie, contra-cost pentru pretul de 785 lei (TVA + manopera) si consta in inlocuire placa de baza.

Avand in vedere cele mentionate mai sus, va comunicam faptul ca termenul de remediere de 5 zile lucratoare asumat prin contractul Garantia Plus, nu se mai aplica.

Asteptam decizia dumneavoastra."

Precizez ca prin corpuri straine se refera la niste gandaci care au fost probabil atrasi de caldura si s-au asezat confortabil pe placa de baza intrand prin orificiile de aerisire ale laptopului si au deteriorat placa de baza.
Intrebarea este, au dreptul sa anuleze garantia pe acest motiv? Deoarece consider ca nu sunt raspunzator pt deteriorarea ei. Sunt constient ca nu voi avea niciun castig de cauza cu ei, caci isi vor sustine in continuare punctul de vedere ca sa nu fie reparat gratuit, dar as vrea sa stiu daca are rost fac vreun demers la protectia consumatorului.
P.s. valoarea laptopului un depaseste 900 lei iar ei cer 785 doar pt repararea placii de baza.
Astept parerile dv. Ati mai intampinat asemenea probleme, sau ati mai auzit de asa ceva?
Multumesc pt timpul acordat!
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 11:10, 10 Martie 2015
Sa fim seriosi!!
De unde aveti certitudinea ca gandacii nu au fost "plantati" de catre cei de la service?
Ce-au facut gandacii pe placa de baza? Era sa scriu o prostie dar ma abtin pr ca va fi editat de catre unul dintre moderatori.:)
Le trimiteti un email in care le spuneti ca veti face o reclamatie la ANPC si sa dea acolo explicatii cum au "compromis" gandacii PB. Totodata le atrageti atentia ca veti trimite sesizarea si celor de la HP sa faca cercetari si sa imbunatateasca PB impotriva pipiului de gandac!:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

O situatie nefericita cu service ul de garantie just4dead just4dead Buna ziua, am o situatie neplacuta cu service ul unde am trimis laptopul la garantie. In urma cu 2 luni am trimis laptopul la garantie din cauza autonomiei ... (vezi toată discuția)
Nelemuriri legate de garantia unu laptop VladMusat VladMusat Buna ziua. Acum aproximativ un an jumatate am achizitionat un laptop (destul de scump). In primele 2-3 luni am fost nevoit sa il duc la garantie datorita ... (vezi toată discuția)
Garantie produse asus apateanu apateanu Am achizitionat 7 laptopuri ASUS de la un magazin online al unui furnizor din Germania. Laptopurile sunt acoperite de garantie si pe teritoriul ... (vezi toată discuția)