avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1043 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Returnare produse Flanco
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Returnare produse Flanco

Politica de retur in 31 zile celor de la flanco: [ link extern ]

Pe mine ma intereseaza punctul 2 "In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate."
Aici de exemplu daca au fost cumparate 2 laptopuri cu aceeasi configuratie dar unul este negru si altu este alb, se mai considera de acelasi fel? Se pot returna ambele tinand cont ca nu sunt multumit de ele?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 17:18, 16 Martie 2015
Srb a scris:

Politica de retur in 31 zile celor de la flanco: [ link extern ]

Pe mine ma intereseaza punctul 2 "In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate."
Aici de exemplu daca au fost cumparate 2 laptopuri cu aceeasi configuratie dar unul este de culoare neagra si altu este alb, se mai considera de acelasi fel? Se pot returna ambele tinand cont ca nu sunt multumit de ele?

Multumesc


Discutam o situatie posibila sau un caz real?
Daca pe factura nu se evidentiaza culoarea atunci este vorba de acelasi produs si pot fi returnate ambele in conditiile in care al doilea produs este sigilat.

Mai poate depinde si cum le au bagate in stoc, daca le au pe culori este posibil sa apara cu coduri diferite in inventar si atunci pe factura pot apare cu acelasi pret dar coduri diferite si sa nu le considere "acelasi produs" fiind diferentiate de culoare.
Da apar cu coduri diferite de produs datorita culorii. Da ideea este ca unul dintre ele are un pixel mort si celalalt are efectul de "ghosting"
Ultima modificare: Luni, 16 Martie 2015
Srb, utilizator
Este vorba numai de 2 laptopuri sau mai multe ptr ca se intelege ca au fost verificate ambele, situatie in care nu va mai incadrati la pct. 2 ci mai degraba la pct. 1 din conditiile de returnare

1. Returul produselor va fi acceptat in oricare magazin, insa nu mai tarziu de a 31-a zi calendaristica de la data facturii de achizitie a respectivului produs.

Ramane de clarificat ce inteleg reprezentantii magazinului prin "mai multe" (2, 3, 100?) si prin "sigilare" (produsul sau ambalajul?).

Atata timp cat nu se precizeaza in niciun fel (exista ambiguitati) totul se considera in avantajul consumatorului, prin urmare in calitate de client eu inteleg 2 ptr "mai multe" si ptr "sigilat" inteleg produsul si nu ambalajul.

Nu au facut proba functionarii ambelor laptopuri? De regula se verifica tocmai ptr pixelul "albastru"!

.
Este vorba doar despre 2 laptopuri in cazul meu. Si cand le-am cumparat nu am avut timp sa le si desigilez/verific

Alte discuții în legătură

Politica/drepturi returnare produs Andrei_78 Andrei_78 Buna ziua, Pentru ca imi place sa-mi ajut prietenii, am aflat de o noua situatie(chiar si pentru mine) legat de returnarea produselor. Un prieten vrea sa ... (vezi toată discuția)
Am returnat un laptop cumparat online si mi se refuza plata novarom novarom am returnat un laptop ( dupa 2 zile) cumparat online, iar in mom. de fata a trecut o luna de cand mi se refuza plata acestuia pe motiv ca acesta avea un sistem ... (vezi toată discuția)
Comanda electrocasnice - returnare produs claudiui claudiui Buna ziua, Am facut o comanda care a fost si livrata Sambata 2 februarie. Comanda continea mai multe produse iar eu vreau sa returnez unul. Este vorba ... (vezi toată discuția)