avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuz la schimbul unui produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuz la schimbul unui produs

Buna ziua, am achizitionat un ceas de mana la sfarsitul lunii ianuarie.
Timp de o luna l-am tinut in sifonier pentru ca urma sa-l fac cadou fiicei mele si nu vroiam sa il vada. Cand am ajuns la ziua de nastere am observat ca ceasul ramanea in urma...sau se oprea. Am schimbat bateria dar la fel.
Am mers la magazin pentru a mi se schimba produsul dar patronul a refuzat.
Va rog sa-mi spuneti daca pot face o reclamatie undeva...daca magazinul are obligatia de schimb a produsului sau nu. Mentionez ca am primit doar bonul fiscal la cumparare, nimic altceva.
Multumesc.:(
Cel mai recent răspuns: Malek , utilizator 17:21, 24 Martie 2015
reclamatie la ANPC.
Comerciantii care vand in magazine, deci nu online, nu pot fi obligati sa schimbe produsele. In schimb trebuie sa ofere certificat de calitate si/sau garantie. Nu stiu cat a costat ceasul insa banuiesc ca n-a fost 10 lei. Mergeti din nou la magazin si cereti garantie + reparare, daca nu vor sa-l schimbe. Daca nu va dau spuneti-le ca le faceti reclamatie. Reveniti daca mai e nevoie.

Interventie moderator
romibaro, asta nu-i raspuns: ''reclamatie la ANPC.'' In stilul asta poate raspunde si un copil la toate intrebarile din Protectia consumatorului. Cu ce motiv sa fie reclamatia? Ori scrieti cat de cat detaliat, sa-i fie omului de folos, ori va abtineti. Multumesc.
Multumesc. Am fost la magazin si au luat ceasul pentru reparatie.M-au sunat sa-mi spuna ca au gasit o solutie " de compromis" si anume ca l-au reparat dar nu mai are secundarul. Ce sa fac ? Asta nu mi se pare reparatie ci "carpeala"...cum adica l-am reparat dar fara secundar ? Si intradevar nu e un ceas de 10 lei.
Nu sunteti obligat sa il acceptati, puteti cere unul nou (identic) sau banii inapoi.
Ori un alt ceas, cu diferenta de pret - asta insa doar daca sunteti dispus sa faceti o cheltuiala suplimentara, nu va pot obliga.

Daca va refuza, cereti si notati numele celui cu care stati de vorba; spuneti ca vi-l trebuie ca sa completati o reclamatie detaliata la ANPC, poate ii impresioneaza :)
Daca nu ''tine'' figura faceti reclamatia, indrumari pentru intocmire gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Multumesc. Nu au vrut sa auda de nici o varianta deci merg mai departe.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inlocuirea unui produs Cristian8812 Cristian8812 Va salut, am o problema cu cei de la Splendor Cluj. Am lasat pentru a 3-a oara un ceas in garantie, prima data pentru schimbarea unei baterii ( cost 55 de lei ... (vezi toată discuția)
Garantie ceas mirela0601 mirela0601 Am cumparat un ceas dintr0un magazin online si la cateva ore am constat ca nu functioneaza. Bratara fiind alba, avea urme fine de uzura asadar l-am trimis in ... (vezi toată discuția)
Produs garmin in garantie, raspuns anpc Unimatrix088 Unimatrix088 Am cumparat un ceas Garmin de top in 2017, in august 2018 a fost inlocuit ca avea o problema de fabricatie, la ceasul inlocuit a aparut o noua problema, un pin ... (vezi toată discuția)