avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... PENSIE INTRETINERE
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

PENSIE INTRETINERE

intrebarea mea este : ce pot sa fac in cazul in care nu primesc pensia de intretinere hotarata de instanta din partea tatalui?!…fapta aceasta este o recidiva pe care am semnalat-o Parchetului prin numeroase plangeri penale !!! sunt ani in care nu a platit nimic….in afara plangerilor penale mai sunt si alte instrumente ?! Sunt student in anul trei si am nevoi mai mari decat aveam la 14 ani cand acesta a parasit familia ….ce as putea sa fac ?! Am 22 ani,studiez nu pot fi si detectiv,si sa particip la sedintele instantei,nu am bani pentru a-mi angaja un aparator ,asa incat va cer un sfat daca ati putea sa mi.l dati….unde si cui as putea sa ma mai adresez ? cu stima!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 15:37, 19 Martie 2015
mergeti in audienta la Parchetul unde ati facut plangerile este abandon de familie
nu se organizeaza audiente la Prim Procuror….am incercat ….pot deschide o actiune la instanta judecatoreasca ? se timbreaza solicitarea recuperarii unei astfel de sume….? este vorba de o pensie la un salar minim pe economie …dar 145 ron sau 165 ron inmultit cu 6 ani inseamna totusi o suma …. va rog sa.mi raspundeti ….pot la Judecatorie sa initiez o actiune ?
:offtopic:
Va rog sa nu mai deschideti subiecte noi pe aceeasi tema.
Nu aveti ce face la judecatorie, daca il stiti ca are bunuri sau venituri, apelati la un executor judecatoresc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plangere penala? Alexandra1970 Alexandra1970 As dori sa stiu daca pentru a depune o plangere penala, deoarece pensia alimentara nu imi este platita de mai mult de un an , ar trebui sa ma prezint personal ... (vezi toată discuția)