avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 862 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Schimbarea produsului sau primirea banilor inapoi
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Schimbarea produsului sau primirea banilor inapoi

Buna seara, de doua luni mi-am cumparat un telefon mobil destul de scump si m-a lasat semnalul. L-am dus la magazinul de unde l-am achizitionat, l-au dus la service si dupa 3-4 zile de cand venise de la service (functional) i-a picat iar semnalul. L-am dus inapoi, iar cer de la service mi-au zis ca nu i-au mai gasit niciun defect. Acum iar mi-a picat semnalul. (cartela nu are nimic, am schimbat-o ca sa fiu sigura si tot nu aveam semnal, reteaua merge, iar in zona in care stau exista semnal). Stiu inca o persoana careia i s-a intamplat acelasi lucru cu un telefon de la aceeasi firma romaneasca...el l-a schimbat deoarece trecusera 15 zile de cand era in service. Stie cineva cum pot primi alt telefon sau banii inapoi? Cei de la magazin nu imi zic mare lucru. Daca sun la protectia consumatorului rezolv ceva? Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 20 Martie 2015
Teodora24d, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 07:49, 21 Martie 2015
Buna seara.....pastrati toata documentatia pe care service-ul o elibereaza,daca nu cereti-o dvs,ulterior daca nu sunteti multumita si nu rezolvati problema pe cale amiabila, sunati la OPC...cu respect..
Trebuie să reclamați cazul la protecția consumatorilor.
Nu ajunge sa sunati la ANPC, trebuie reclamatie scrisa + copii (scanari) ale documentelor pe care le aveti + dovada incercarii de rezolvare pe cale amiabila.
Gasiti aici un ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme service gsm gvlad21 gvlad21 Buna seara, In luna iulie a.c. am prelungit un contract de voce, astfel cumparand telefonul cu pricina cu o reducere semnificativa. Inca de la inceput am ... (vezi toată discuția)
Anulare abonament telefonie ramonap80 ramonap80 buna seara, Socrul meu s-a dus la vodafone pt a achizitiona o baterie de telefon si s-a trezit cu un abonament . Tin sa mentionez ca are 83 de ani si a ... (vezi toată discuția)
Protectia consumatorului - telefon defect la prelungire contract adinacalitu adinacalitu buna seara as dori daca se poate sa ma sfatuiti ce sa fac in situatia eu find client telekom dina vara in data de 29 octombrie am fost sunata de un operator ... (vezi toată discuția)