Buna seara, de doua luni mi-am cumparat un telefon mobil destul de scump si m-a lasat semnalul. L-am dus la magazinul de unde l-am achizitionat, l-au dus la service si dupa 3-4 zile de cand venise de la service (functional) i-a picat iar semnalul. L-am dus inapoi, iar cer de la service mi-au zis ca nu i-au mai gasit niciun defect. Acum iar mi-a picat semnalul. (cartela nu are nimic, am schimbat-o ca sa fiu sigura si tot nu aveam semnal, reteaua merge, iar in zona in care stau exista semnal). Stiu inca o persoana careia i s-a intamplat acelasi lucru cu un telefon de la aceeasi firma romaneasca...el l-a schimbat deoarece trecusera 15 zile de cand era in service. Stie cineva cum pot primi alt telefon sau banii inapoi? Cei de la magazin nu imi zic mare lucru. Daca sun la protectia consumatorului rezolv ceva? Multumesc anticipat!
Buna seara.....pastrati toata documentatia pe care service-ul o elibereaza,daca nu cereti-o dvs,ulterior daca nu sunteti multumita si nu rezolvati problema pe cale amiabila, sunati la OPC...cu respect..
Nu ajunge sa sunati la ANPC, trebuie reclamatie scrisa + copii (scanari) ale documentelor pe care le aveti + dovada incercarii de rezolvare pe cale amiabila.
Gasiti aici un ghid de intocmire: www.avocatnet.ro/content/for...
Probleme service gsm
gvlad21
Buna seara,
In luna iulie a.c. am prelungit un contract de voce, astfel cumparand telefonul cu pricina cu o reducere semnificativa. Inca de la inceput am ... (vezi toată discuția)