avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 388 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Obtinere fotocopii !
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Obtinere fotocopii !

Buna seara !

Acum doua saptamani am sesizat prin plangere Inspectoratul Scolar Judetean Olt deoarece am fost lovit , amenintat , santajat si am avut parte de o purtare abuziva din partea conducerii liceului unde sunt eu elev ... Vineri s-a intrunit COmisia de cercetare a prezumatelor abaterii disciplinare , am fost audiat atat eu cat si doamnele directoare .... ELevilor de pe etajul 2 al corpului A al liceului li s-au dat niste chestionare de completat ( fara nume ) in care erau intrebati daca stiu daca ma lovit directoarea .. etc ... Majoritatea au zis " nu stiu " ca sa nu aiba probleme cu doamnele directoare .. dar au fost 7 colegii care au spus verde in fata ce s-a intamplat .... acetse chestionare au fost luate cu cateva zile inainte de a se intrunii comisia ... Pe masa inspectoarei nu au aparut chestionarele in care colegii mei spuneau ca sunt adevarate afirmatiile mele ....

Intreare : Pot sa solicit sa consult dosarul ? SI daca da , in temeiul carui art. ?

Va multumesc frumos !

Alte discuții în legătură

Jigniri ? Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Bua seara ! Am primit azi o adresa din partea liceului precum ca sunt bagat in Comisia de Disciplina a elevilor precum ca am numit pe doamnele directoare : ... (vezi toată discuția)
Raspuns contestatie ! Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Andrei-Ionuț COCÎRLĂU Buna ziua ! Am primit azi raspunsul la contestatia impotriva solutiei date in petiti. Mi s-a raspuns in felul urmator > Catre : Domnul ... (vezi toată discuția)