avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 353 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Jigniri ?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Jigniri ?

Bua seara !

Am primit azi o adresa din partea liceului precum ca sunt bagat in Comisia de Disciplina a elevilor precum ca am numit pe doamnele directoare : \" Grup infractional organizat \" , intr-un discurs tinut in fata Consiliului Elevilor , in care solicitam sa depuen plangere impotriva conducerii pentru sav. infractiunilor de abuz in servicuu , purtare abuziva , santaj , amenintari si loviri ...


Ce pot face ... ? E jignire , ca presedintele comisiei a zis ca este jignire ? ]


Multumesc frumos !



D.I.S.C.U.R.S.

- 05 Martie 2015 –

Bună ziua ! Mă numesc X , sunt elev în clasa a X – a A la această unitate de învătământ şi mă aflu astăzi în faţa dumneavoastră pentru a propune formularea unei petiţii adresată Ministerului Educaţiei Naţionale , împotriva doamnei director ... , doamnei director adjunct ... , doamnei director adjunct ... , pentru săvârşirea multor abateri disciplinare .
Vreau să vă spun că sunt elev la acest liceu doar de 1 an şi jumătate dar am avut ocazia să cunosc comportamntul doamnelor directore , mai bine decât un elev care se află de 5 poate 6 ani la acestă unitate de învăţământ .
În primul rând , consider că între conducerea acestei unităţi de învăţământ şi elevii acestui liceu ar trebui sa existe o relaţie de prietenie , să putem apela cu încredere la conducerea liceului pentru rezolvarea diferitelor probleme întâmpinate în timpul orelor de curs .
Acestă relaţie de prietenie nu există , conducerea liceului având o purtare abuzivă cu elevii care le-au solicitat ajutorul pentru rezolvarea problemelor cu anumite cadre didactice ale acestei unităţi de învătământ sau cu anumiţi elevi ai acestui liceu .