elga50 a scris:
Incercati la alt notar.
Acum o saptamana, la cererea bancii, am actualizat dosarul la banca. Era firesc pentru ca de deschiderea contului presedintele si-a schimbat cartea de identitate, iar administratorul care avea a doua semnatura nu mai lucreaza in asociatia noastra de 3 ani. Asa ca domnisoara de la banca mi-a solicitat: actul prin care a fost ales presedintele autentificat la notariat, hotararea consiliului de administratie ca X si Y au dreptul de semnatura, certificatul de inregistrarea la Registrul Comertului, dovada inscrierii asociatiei in Registrul ONG..., pe langa completarea unor formulare, copii ale actelor de identificare ale celor cu drept de semnatura...
Am lamurit-o cu fiecare aspect, pe rand, a mai chemat o angajata care era mai sefa...
Le-am explicat:
- ca este suficienta o copie a PV de la penultoma adunare generala cand a fost ales pentru ca la ultima nu au fost alegeri, iar acest PV este valabiul oriunde, in instanta, la primarie, la finante... fara a fi autentificat la notariat.
- ca asociatia nu are Consiliu de administratie, ci este condusa de adunarea generala si intre adunari e condusa de comitetul executiv, comitet ce tocmai a inaintat catre banca o adresa in care se spune clar cine are dreptul sa faca opretiuni cu si prin banca...
- ca asociatiile de proprietari nu au treaba cu Registrul Comertului, actul de infiintare fiind Incheierea Judecatoreasca pe care o au la dosar.
- ca asociatia de proprietari functioneaza conf. L230/2007, lege speciala si nu sew supune legislatiei ONG-urilor, fundatiilor..
E adevara ca a durat vreo 15 minute pana i-am lamurit dar nu a fost nevoie sa autentific ceva la notariat.
Nu va ascund ca, am incheiat argumentatia solicitandu-le sa-si cheme juristul sa stau de vorba cu el si ca este posibil sa-mi caut alta banca pentru ca pe o raza de 500 metri fata de sediu asociatiei sunt 10 banci.