avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 744 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie mama eleva
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie mama eleva

Buna ziua!! As dori sa ma ajutati si pe mine cu mai multe informati! Sunt eleva in clasa a12a sunt insarcinata urmeaza sa nasc in luna aprilie as dori sa stiu daca am dreptul la indemnizatia de 600 de lei dupa ce termin liceul mai primesc acesti bani?Sau doar timp de cele 2 luni care mai sunt la scoala?Mentionez ca am frecventat si frecventez cursurile la zi !
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:12, 27 Martie 2015
Beneficiati de indemnizatia pentru CCC, chiar si dupa terminarea liceului, intrucat se iau in calcul ultimele 12 luni anterioare datei nasterii copilului.

Pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului, singura modalitate de a beneficia de indemnizaţie pentru creşterea copilului este realizarea de venituri din salarii, venituri din activităţi independente, venituri din activităţi agricole supuse impozitului pe venit in ultimul an anterior datei nasterii copilului timp de 12 luni, aşa cum sunt ele prevăzute la art. 3 din OUG nr. 111/2010, sau aflarea în una dintre perioadele asimilate prevăzute la art. 2 alin. (5) şi (6) din OUG nr. 111/2010.

art.2 din OUG 111/2010
(5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
....