avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... drepturi pt corespondenta privata!
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

drepturi pt corespondenta privata!

bna ziua.in asociatia mea de proprietari,am o problema,referitor la dreptul privat al corespondentei mele si dreptul la informatie.desi inca sunt chirias ,consider ca acest ,aspect nu are importanta.am aceleasi drepturi ,pt corespondenta mea ca orice cetatean din asociatie.problema este urmatoarea:suntem un bloc de apartamente si garsoniere.sigur ca se incearca o separare,de catre cei de la apartamente ,care au si o situatie financiara mai buna.eu locuiesc la garsoniere si sunt destul de bine pusa la punct cu legislatia asociatiilor de proprietari,ceea ce imi atrage si multa dusmanie din partea conducerii care se si inrudesc intre ei desi nu au voie sa fie in comitet rudle presedintelui.insa problema mea ,acuta momentan este ,ca s-au pus cutii noi de corespondenta,pt care le dau nota bene si bani.dar cutia e inscriptionata numai cu nr apartamentului.an cerut sa mi se treaca si numele meu si numele firmei mele care este inregistrata la acesta adresa unde imi primesc toata corespondenta.presedintele si vicepresedintele asociatiei ,rude intrei,nu imi dau voie sa imi trec toate datele de orespondenta si de firma pe cutie,motivand,ca aceste cutii trebuie sa fie uniforme,niciuna sa nu difere,nici cu inscriptionarea ei.nu ne da voie sa primim nici pliante publicitar pt informarea cetatenilor.de aceea va rogsa imi raspundeti cf legilor in vigoare,ce prevede legea,cu art,etc si sanctiuni.pt ca vreau sa le fac o sesizare dar nu am termenii legali.nu stiu legi,nr etc.va multumesc .astept raspuns urgent.pt ca cei care imi trimit oferte de afara sau corespondenta multi nu trec apartamentul.desi nu ar avea nici o importanta .vreau sa stiu ce prevede legea.
Cel mai recent răspuns: proprietaru , utilizator 08:02, 23 Iunie 2009
Toata discutia si cerintele Dmv au fost verbale?....daca da , este momentul sa inaintati catre presedintele asociatiei o solicitare sub forma scrisa prin care le cereti toate drepturile pe care le aveti.Sa va dea un raspuns tot sub forma scrisa.
pune ti va eticheta cu numele dvs..si daca o rupe ,apelati la politie
Va sugerez sa solicitati acordul presedintelui asociatiei sa instalati in apropierea cutiilor postale un panou cu datele dv (nume, pronume, functie, firma, telefon, apartament, etc) si eventual o cutie de posta personala. Pentru aceasta oferiti asociatie , pe baza unui contract de inchiriere a spatiului de 0,5 m.p. de perete, o suma de 10-20 lei/ luna.
Normal ar trebui sa va aprobe acest lucru . Rezolvati probleme corespondentei, a publicitatii, etc. si contribuiti suplimentar la fondurile proprii ale asociatiei .
Acesta este o sugestie din practica asociatiei noastre.
1. daca nu aproba inscrierea datelor firmei pe cutia personala, de ce credeti ca ar accepta aceasta pe o cutie suplimentara atasata pe perete, avind aceleasi date ?
nu imi dau voie sa imi trec toate datele de orespondenta si de firma pe cutie,motivand,ca aceste cutii trebuie sa fie uniforme,niciuna sa nu difere,nici cu inscriptionarea ei

2. de ce sa plateasca pentru 0,5mp (asta ar insemna o cutie de 1m x 0,5m ), cind o cutie nu are mai mult de 0,05mp ?
si de ce sa nu o foloseasca pe cea personala ?
1. Pentru a aduce ceva bani suplimentari la asociatie, d-le Felix. Noi avem asemenea contracte pentru panouri mici, afise la intrarea in casa scarilor, in lifturi, pentru firme mici, avocati, publicitate, spatii inchiriate, care aduc cam 800 lei/luna ceea ce reprezinta 8-10% din cheltuielile lunare sau 30-40% din valoarea reparatiilor efectuate in 2008. Aceste sume din chirii se repartizeaza trimestrial la fondul de reparatii al fiecarui proprietar.
2. Nu-l obliga nimeni sa o foloseasca pe cea existenta. Iar dimensiunea data de mine nu este decat un exemplu de firma de cabinet de avocat de 0.8 X 0,63 = 0,5 m.p. . Si daca era cu 10 cm mai mica sau mai mare si se facea un contract pe o suma acceptata de ambele parti nu credeti ca nu se supara nimeni ?
Dupa cum vedeti am spus si suma de 10-20 lei/luna. Poate trebuia sa specific si suprafetele intre 0,20 - 1,00 m.p.
Si un leu pe luna prevazut in contract si achitat lunar si transparent poate aduce liniste si impacare in cadrul asociatiei.

Dar eu cred ca interventia dv a avut rolul sa ne lamurim prin aducerea unor precizari din partea mea mai ales in beneficiul celui care a cerut un sfat de la noi.

Alte discuții în legătură

Instalarea unei cutii postale in scara de bloc pf_raul pf_raul buna ziua as dori sa stiu daca pot sa imi schimb cutia postala din scara blocului fara sa am acordul asociatiei deoarece in ultima perioada cineva imi tot ... (vezi toată discuția)
Cutii postale - securizarea corespondentei locatar_abuzat locatar_abuzat Buna ziua, As dori sa aflu daca asociatia de proprietari are obligatia de a inlocui cutiile postale in cazul in care acestea sunt stricate si nu mai pot fi ... (vezi toată discuția)
Montarea de cutii postale la 15 cm de usa apartamentului meu laviniadsc laviniadsc Locuiesc intr-un apartament situat la parterul unui bloc cu 9 etaje si 6 scari. La intrarea in fiecare scara a blocului este o distanta de aprox. 2 metri dupa ... (vezi toată discuția)