avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 609 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Agresiune in avion
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Agresiune in avion

Buna ziua,

Am si eu o nelamurire cu privinta la cum trebuie sa procedez vis-a-vis de faptul ca la intoarcerea acasa de la serviciu, eu lucrez ca sofer de tir pe comunitate, am fost injurat si lovit de un individ la aterizarea pe otopeni, moment in care mi-am simtit viata si integritatea corporala pusa in pericol si am incercat sa ma apar. In decursul acestei agresiuni m-am trezit si cu un deget rupt, pe care acum se pae ca trebuie sa il operez samd.
Am nevoie de detalii despre cum il pot da in judecata pe acest om si bineinteles compania aeriana pt faptul ca nu mi-a asigurat acest minim de siguranta la bordul aeronavei.
Mentionez ca am martori care pot confirma faptul ca eu nu am interactionat cu acest om si ca am dormit aproape tot zborul.

Multumesc anticipat.
Pentru raspuns sunt necesare minimum de date relevante
Ce calitate detinea persoana care v-a agresat ?
Detaliati circumstantele in care s-a produs evenimentul
Mergeti la INML sa va scoateti CML si depuneti plangere penala impotriva persoanei respective, ar fi bine sa aveti martori care sa confirme faptul ca ati fost agresat.
Agresiunea s-a petrecut chiar in avion? Nu a intervenit nimeni? V-ati adresat echipajului?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Discutia actuala: zborul misterios nucu$ nucu$ Sa fie numai speculatii? Iata ce se (poate) ascunde in umbra unui insucces suspicios: Misterul “Zborului 370″ al avionului malaiezian ... (vezi toată discuția)