avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 991 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Liber in weekend
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Liber in weekend

Lucrez ca polițist local (funcționar public),problema este următoarea: de la începutul anului nu am avut decât un weekend(am ieșit din tura de noapte sâmbăta dimineața). In luna martie pe perioada de weekend nu am avut decât o sâmbăta liber,restul liberelor fiind haotice în cursul săptămânii(o zi munca,1libera,4 zile munca una libera,2 munca ,1 libera,etc) .pe cursul lunii curente,aprilie, am 2 sâmbete libere în zilele de weekend,NICI O DUMINICA, LA FEL CA ÎN LUNA ANTERIOARA și un program haotic. doar de 2 ori în aceasta luna fiind în cursul săptămânii liber cate 2 zile consecutive. soția este libera în weekend ,având și 2 copii ,doresc sa știu AVEM DREPTUL LA WEEKEND (POSIBIL SA DORESC SA MERG CU FAMILIA UNDEVA LA TARA SAU SA IES LA UN PICNIC,WEEKENDUL FIIND SINGURA PERIOADA DIN SĂPTĂMÂNA CÂND CA FAMILIE PUTEM FI TOȚI LA UN LOC). ZILELE LUCRATE ÎN WEEKEND NU SUNT COMPENSATE ÎN VREUN FEL DOAR O ZI LIBERA 1/1 ÎN CURSUL SĂPTĂMÂNII. CE DREPTURI AVEM ȘI CE ESTE DE FĂCUT(EFECTIV NE ESTE INTERZIS DREPTUL DE A FI CU FAMILIA ȘI A PUTEA MERGE UNDEVA CU EA IN WEEKEND). MENTIONEZ CA LUCRAM IN TREI SCHIMBURI
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:28, 2 Aprilie 2015
De la 1 ianuarie 2015 munca prestată de poliţişti în weekend şi sărbători legale se va plăti cu o majorare de 75%.
[ link extern ] /
SUNT POLITIST LOCAL!
Atunci va sunt aplicabile prevederile OUG 83/2014