mama mea (81 de ani) a depus cerere la oficiul lui Romtelekom (actuala Telekom) pentru rezilierea contractului, adica desfiintarea completa sau cum sa zic.
Asta s-a intamplat pe 1 aprilie. De atunci au inceput sa ne sune madame de la Telekom si sa incerce sa ne convinga sa nu renuntam. (Locuim impreuna). Devine foarte sacaitor, mai ales ca ne cer sa dam explicatii ca cica de ce vrem sa renuntam. (Sotul, daca-l prind la telefon, nu se poate abtine sa nu-i injure, asa de enervanti sunt).
Intrebari:
1) Suntem obligati de vreo lege sa explicam de ce vrem sa renuntam la serviciile lor ?
1-Nu sunteti obligati sa mentineti contractul cu operatorul mentionat
2-Va aflati in contract de furnizare servicii cu anumit termen ?
Daca nu sunteti conditionat de termen contractual,notificati oficial operatorul ca incepand cu data comunicarii cererii de rezilere contract,intelegeti sa renuntati definitiv la serviciile acestuia,respectiv nu intelegeti sa achitati costuri in afara termenului de cand ati depus cererea
....operatorii va sacaie si va cauta ca pt asta sunt platiti sa incerce prin alte oferte sa va faca sa va razganditi....intrebarile care vi le pun sunt standard...in 30 de zile de cand ati depus cererea de reziliere nu ar mai trebui sa va deranjeze..cu respect