In luna octombrie Enel a schimbat contoarul de trifazic si a montat unul nou fara sa tina cont ca cel precedent era programat cu doua planuri tarifare si anume zi/noapte.
In luna Decembrie, cand am primit factura, evident tot consumul era cu tarif de zi. Au venit au schimbat contoarul in luna Ianuarie, am hartie de la ei cum ca a fost o greseala de montare si in care practic au recunoscut ca a fost vina lor. Prostia mea a fost ca am platit acea factura chiar in luna Decembrie si evident am cerut recalcularea facturii. Din Ianuarie pana acum nu s-a intamplat nimic. Va rog sa-mi spuneti cum ii pot forta sa refactureze si practic sa-mi dea banii inapoi. Mentionez ca de atunci nu am mai platit nici o factura pana la remedierea acestei situatii.
Sunt dispus sa merg in instanta (cu ajutorul specialistilor de aici) pentru a-i forta sa recalculeze factura si pentru a-mi restitui toate penalizarile din factura.
Multumesc.
Enel nu va da banii înapoi. Dar faceți în scris o cerere prin care solicitați compensarea facturilor care vin cu suma achitată în avans.cu copiile actelor doveditoare- schimbare contor, etc
În prealabil, solicitați de la serv. comercial calcularea la zi a plăților efectuate .