PE SCURT:
In 08.2012 am incheiat contract cu eon dupa ce am cumparat un chiosc stradal.In acel moment mi s-a cerut indexul si atat(nu a venit nici un reprezentat sa-mi dea in primire contorul).In28.08.2014 s-a prezentat o echipa a eon care schimba contorul ii spune angajatei ca acesta este motivul si o pune sa semneze un pv in care mentioneaza toti consumatorii si ca acel contor care se afla in EXTERIORUL chioscului are lipsa sigilii(acolo poate sa intervina oricine).Pe 15.04.2015 imi este emisa factura pentru 01.03.2014-28.08.2014 in valoare de 9541,28 pentru un nr de 14300kw motiv pentru care in 17.04.2015 am depus contestatie.
Vreau sa stiu ce ar trebui sa fac in acest caz sau ce solutii au primit si altii care au trecut prin asa ceva( am vazut ca sunt mai multi)
Va multumesc la toti cei care vin cu solutii.
In factura este indicat temeiul legal in baza caruia au stabilit perioada de facturare si consumul?
De la incheierea contractului nu a venit niciun reprezentant sa verifice indexul, la regularizari?
In conteact nu scrie nimic dedpre obligatia furnizorului de verificare a indexului sau contoarului?
In acest moment am doar copia facturii pe care am solicitat-o de la eon unde scrie"factura energie electrica-citire"
Indexul este luat cam o data la 2 luni de catre angajatii eon
Nu am acum contractul la indemana dar din cate am citit, ei trebuie sa asigure buna functionare a echipamentelor de masura
Cei care au mai trecut prin situatii asemanatoare sau au cunostinte despre rezolvarea unor cauze asemanatoare va rog sa le postati findca astia de la eon nu mai au notiunea banului si vor sa se inbogateasca pe spatele clientului
Daca indexul este citit de oamenii lor cum de nu au observat ca sigiliul este rupt.
Pe linga inregistrarea indexului au obligatia si verificarii vizuale a starii echipamentului.
Pierderi de apa
FURDI74
BUNA tuturor....locuiesc in orasul CARANSEBES si as dori sa pun o intrebare....vi se pare normal ca la un consum de apa rece contorizat cu apometre [ 8m cubi] ... (vezi toată discuția)