Buna ziua.
De curand am fost la un control oftalmologic la o firma ambulanta de specialitate. S-a constatat atunci ca ar fi bine sa-mi schimb ochelarii de vedere pe care ii aveam cu o pereche mai noua deoarece, in timp, dioptriile s-au schimbat puti.
Am luat hotararea sa comand lentile heliomatice cu grad mare de inchidere (80%) transitions VII cu filtru de protectie blue contol.
Dupa ce acesti achelari mi-au fost inmanati, la doua zile am constatat ca ei nu indeplinesc cerintele mele. Nu au tratamentul antireflex (blue Protect) iar pe plicul in care au fost lentilele scrie Transition VI, iar deasupra pe un autocolant este mentionat Transitions VII. Apoi apar numeroase reflexii deranjazante chiar daca ma uit la TV sau de la lumina naturala ori artificiala.
Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac pentru a-mi recupera suma de 550 ron pe care am platit-o pt. ochelari.
Mentionez ca am cateva date de contact a firmei insa aceasta nu este in judetul meu.
Aveți, desigur, posibilitatea de a vă adresa protecției consumatorilor în cazul în care nu rezolvați problema în mod amiabil. Trebuie să dovediți cele afirmate.