avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 567 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Abuz din partea directiunii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Abuz din partea directiunii

Buna, sunt elev în clasa a XII-a la un liceu din nordul țării, în care legile, regulamentele și deciziile se aplică în defavoarea elevilor, și în care elevul are drept minim la apărare în fața direcțiunii.
Pentru început trebuie să precizez că relația mea cu una dintre cele 2 directoare este supusă unor conflicte continue, care se prelungesc la nesfârșit, chiar dacă eu încerc să ameliorez situația. Din păcate ultima întâmplare m-a făcut să acționez impulsiv.
În curtea liceului avem un teren de sport, care este folosit și pentru evacuarea elevilor (aproximativ 1.000 de elevi) în caz de incendiu,conform Planului de evacuare în caz de incendiu. Din nefericire, terenul este folosit, de către profesori (în prezent), pe post de parcare pentru mașini. Înainte să pună barieră la intrarea în curte, intram și noi, elevii, cu mașinile, fără să știm că nu avem voie să parcăm pe acel spațiu.
Într-o zi a venit la mine în clasă, domnișoara director adjunct (este vorba de directoarea cu care nu mă înțeleg) și mi-a zis să îmi mut mașina mai în spate deoarece în față parchează profesorii, iar noi putem parca în spate. Fără să comentez, am mers și i-am făcut pe plac. O săptămână mai târziu, parcând exact unde mi-am mutat mașina atunci când a venit în clasa, mi-a blocat mașina, parcând în spatele meu, fără a avea vreo posibilitate de ieșiri.