avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 245 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Bună ziua, sunt elevă în clasa a 12-a iar anul ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Bună ziua, sunt elevă în clasa a 12-a iar anul acesta a venit ...

Bună ziua, sunt elevă în clasa a 12-a iar anul acesta a venit un nou director la noi la liceu.

Cum a venit, a început să facă schimbări drastice în liceu.

Aveam probleme cu fumatul elevilor în incinta școlii, inclusiv în toalete, ceea ce este ilegal. Încercarea lui de combatare a acestei probleme a fost să pună încă din prima săptămână profesori/doamnele de serviciu/bibliotecarul școlii să stea paznici la toate băile. Eu știu că nu este tocmai legal să fim monitorizați când și de ce mergem la baie.

A fost un incident săptămâna trecută cu o elevă din clasa a 12-a care s-a dus la baie, în pauză, pentru că avea o problemă personală și a intrat Directoarea Adjunct peste ea în toaletă, nu a intrat doar în baie, i-a deschis ușa la WC și i-a zis să iasă pentru ca miroase a țigări și sigur ea a fumat, deși o văzuse cum abia a intrat în toaletă.

Au mai fost incidente de aproape aceeași natură tot în baia fetelor, când a intrat DOMNUL bibliotecar ca să le de afară pe fete dar și la baia băieților unde profesorii intrau peste ei și încercau să îi dea afară.