Revin cu o alta problema si multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri:firma isi suspenda activitatea pt. un an,schimba numele si sediul social,anunt la 1 februarie ca nu ma mai prezint la servici (motivul fiind neplata salariului),fac demersuri telefonice pentru lamurirea situatiei,merg la ITM pe 21 aprilie pentru a ma lamuri care este situatia mea ca angajat luind in calcul ca nu am fost notificata in legatura cu vreo decizie luata in privinta contractului meu de munca si, constat cu stupoare ca mi s.a incetat C.M.ul inca din data de 6 ianuarie fara stiinta mea.Sun contabila care.mi spune ca ea nu mai are nici o treaba cu firma ...noua,iar dupa ce am reclamat faptul ca incetarea s.a facut fara un preaviz si fara semnatura mea pe decizia de incetare,insista sa ma duc la ITM,pentru ca a avut loc o anulare a incetarii pe care, cu siguranta, doamna de la ITM nu a vazut.o.Revin la ITM si constat ca mi s.a facut anularea incetarii cu aprilie, fix in ziua in care am vorbit cu contabila.Si..acum intreb si eu:modificam in Revisal..asa ca la piata?Mi s.a anulat incetarea, si acum figurez ca fiind angajata la o firma care nu mai exista!Ce statut sa inteleg ca am si cum se incadreaza fapta contabilei?
Daca s-a facut o eroare in REVISAL, atunci orice corectie a erorilor survenite in completarea registrului se face la data la care angajatorul a luat cunostinta de acestea.
Prin urmare, fapta angajatorului, in opinia mea, s-ar incadra la completarea registrului cu date eronate (art.9 alin.1 lit.e din HG 500/2011).