Ce a facut fostul presedinte, nu a facut singur pentru ca acesta a avut langa el un administrator, cenzori, membrii comitetului...
Dumneavoastra, ca presedinte, o sa aveti alaturi aceeasi echipa ori cu aceasta schimbare de presedinte se improspateaza intreaga echipa?
Ca presedinte, mai ales daca ramane acelasi administrtor, cenzor..., o sa preluati stampila asociatiei, actele de infiintare ale asociatiei, cartea tehica si alte cateva daca sunt la presedinte. Dar normal este ca toate documentele sa fie in sediul asociatiei iar majoritatea sa fie in permanent pe mana administartorului pentru ca acesta lucreaza efectiv cu ele. Administratorul primeste facturile, le inregistreaza, gestioneaza apa, caldura, energia electrica, gazul... repartizeaza costurile, intocmeste listele de plata, incaseaza, plateste (sigur cu acordul presedintelui)..
Care este situatia dumneavoastra, aveti echipa in continuare sau nu?
Nu va trebuie nici o expertiza iar de atent trebuie sa fiti atent la tot ce se intampla in asociatie, sa va insusiti legislatia asociatiilor de proprietari, ceva din contabilitate, ceva din codul muncii, ceva tehnica...., pentru a putea discuta si ajuta echipa pe care o aveti.