Ma numesc Catana Cristina si am urmatoarea nelamurire cu privire la pastrarea registrului electronic de evidenta a salariatilor la sediul societatilor.
In HG 500/2011la art. 7 spune asa: " Art. 7. — Registrul se pastreaza in forma electronica la sediul angajatorului si, dupa caz, la sediul sucursalei, agentiei, reprezentantei sau al altor asemenea unitati fara personalitate juridica, care au delegata competenta infiintarii registrului. "
Nelamurirea mea este, daca serviciul de REVISAL este externalizat catre o societate competenta, sub ce forma trebuie sa avem la sediul societatii REVISAL, pentru a fi in legalitate? Sub forma programului in sine sa fie instalat pe un calculator la sediul societatii sau doar listarea registrului cu salariati sa se afle la sediul societatii?
Daca avem o firma, de exemplu, obiect de activitate constructii, a carui administrator este un domn mai in varsta care nu are habar sa lucreze pe un calculator, dar sa tina si REVISAL, cum face sa fie in legalitate?
In lege nu este precizat niciunde acest lucru in cazul externalizarii serviciului.
Am pus aceasta intrebare si la inspectiamuncii si nu mi s-a raspuns inca, de doua saptamani.
In speranta ca voi primi un raspuns, va multumesc anticipat.
In cazul externalizarii serviciului de evidenta, registrul se tine pe PC la sediul prestatorului, iar dvs va trebui sa aveti doar extrase la dosarele de personal ale salariatilor, este destul de simplu.
Revisal
vicsilron
Buna ziua,
Poate ma puteti ajuta cu urmatoarea nelamurire. Este obligatoriu ca Revisalul sa se tina la sediul societatii x, in conditiile in care societatea x ... (vezi toată discuția)
Pastrare revisal
STEFAN ALINA
Angajat (contabil) cu contract partial desemnat prin decizie pt intocmirea Revisal, pot pastra Revisal in alta parte decat la sediul angajatorului? Daca este ... (vezi toată discuția)