avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 782 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Bani incasati in plus la pensie
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Bani incasati in plus la pensie

buna ziua....cu respect..un raspuns as dori ...am virsta de 49 ani si sunt pensionar medical de 24 de ani........din 2005 pina in 2008 am fost incadrat la gradul unul de invaliditate dupa care am fost dat la gradul doi invaliditate......dar din 2008 si pina la inceputul lui 2015 am primit in continuare indemnizatia de insotitor pentru gradul unu invaliditate....in prima luna de gradul doi (2008 ..in conformitate cu decizia de schimbare de grad) am sesizat casa de pensii ca primesc in continuare indemnizatie de gradul unu pt insotitor, mi' sa retinut pe timp de citeva luni valoarea indemnizatie de insotitor pe acea luna dar.........in continuare am primit aceeasi indemnizatie de gradul unu pt insotitor........cum va recupera casa de pensii banii inapoi..pe ce perioada si cam' care ar fi procentul din pensie ....?.....multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:27, 7 Mai 2015
Daca aveti hartia prin care ati sesizat caa de pensii, este foarte bine, caci va veti intoarce in regres impotriva lor. Banii se vor recupera (in cazul unei executari silite) in proportie de 1/3 din venit.
....multumesc,am dovada prin care casa de pensii a fost sesizata..si sunt constient ca mi se vor retine din pensie dar m'ar interesa pe ce perioada?!!!....din informatiile pe care le'am mai primit am inteles ca s'ar retine cumva pe ultimii trei ani.????!!!
Nu are cum sa va retina numai pe ultimii 3 ani , vi se va retine o cota de 1/3 din pensie pana la achitarea intregii sume stabilite in decizia respectiva.

Ati contestat aceasta decizie?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură