Buna ziua. Ce ma intereseaza pe mine este cum sa fac sa pastrez numele asociatiei, expunandu-va pe scurt situatia. Exista o asocatie infiintata in anul 2002. Aceasta are 22 de membri din care s-a ales conform legislatiei in vigoare de la acel moment Biroul Executiv , format din presedinte, vicepresedinte si cenzor. In anul 2015, situatia este urmatoarea:
- din anul 2009, ca de atunci nu mai exista nici un act intocmit in aceasta asociatie, biroul executiv nu s-a mai intalnit deloc sa i-a nici cea mai mica hotarare.
- singura persoana interesata de aceasta asociatie sunt eu, care am calitatea de membru.
- vreau sa devina functionala activitatea acestei asociatii, nu doresc sugestii pentru infiintarea uneia noi. Aceasta asociatie are istorie si nu vreau sa se piarda din cauza neglijentei si indiferentei, sau comoditatii celor ce ar trebuie sa se implice. Mentionez ca presedintele nu va dori sa fie inlatura, sa ajute la imbunatatirea activitatii noastre sau sa renunte. De aceea am nevoie de ajutor. Multumesc
Poate va veti intreba ce se intampla in acest moment in Asociatie. Totul functoneaza din inertie atat timp cat nimeni nu este interesat sa se intample ceva bun copii care beneficiaza de serviciile noastre. Ca exemplu: avem nevoie de un spatiu adecvat pentru al inchiria in vederea desfasurarii activitatii. Este greu sa te duci sa bati la usile autorizate daca nu ai baza legala. Multumesc ptr rabdare si astept cu real interes sugestiile avizate.
O solutie ar fi (daca nu se doreste convocarea adunarii generale si de alegerea altei echipe de conducere) sa convingenti un numar minim de membrii ai asociatiei sa semneze o cerere catre comitetul director al asociatiei prin care solicitati convocarea si schimbarea conducerii. Vedeti in statut ca trebuie sa aveti trecut acolo prevederi referitoare la convocare.