As dori sa ma informati cu privire la schimbarea/inlocuirea contoarelor pt energie electrica:
In ce conditii se schimba acestea si ce anume se factureaza consumatorului cu aceasta ocazie?
Am auzit ca daca se constata ca sunt defecte se recalculeaza din urma consumul si se factureaza;
Cum se face aceasta recalculare, pana la ce perioada in urma si cum se decide consumul real care n-a fost inregistrat de contor.
Deasemeni as dori sa stiu cum se poate demonstra/proba de catre angajatii EON ca contorul a fost defect si nu a inregistrat tot consumul? Cum poti fi sigur ca nu e un abuz din partea lor si la cateva luni iar vin sa ti-l schimbe pe motiv ca e defect si iar factureaza consum "neinregistrat" Si cam ce durata de viata au aceste contoare?
As vrea cine poate sa imi lamureasca aceste aspecte deoarece parintii mei au primit o factura in urma unei schimbari de contor ca fiind defect, avand o valoare de aprox 800 ron, dar pe care nefiind in stare sa umble la Relatii cu Clientii au platit-o fara a face vreo contestatie.
si expertiza cine o face? tot firme sau subcontractanti EON? Daca e asa, e clar loc de destul abuz pana sa schimbe toate contoarele in cele electronice...
mersi de reply!