Sunt client Orange Romania de 2 ani si am aflat cu stupoare ca in urma suspendarii abonamentului pentru cateva zile pe motiv de intarziere a platii, sunt obligat sa platesc o TAXA DE RECONECTARE ce apare la factura de servicii emisa.
Ceea ce este un abuz din punctul meu de vedere este ca aceasta taxa nu este specificata in contract. Un reprezentant serviciu clienti afirma ca intradevar nu exista ceva legat de aceasta in contract si este o taxa "pusa" de departamentul de plati in functie de vechimea in retea.
As dori sa "scap" de acest contract cu Orange Romania fara alte costuri. Ce ma sfatuiti sa fac in continuare.
Avand in vedere in contractul semnat nu se predede nimic legata de taxa respectiva, suntem in prezenta unui abuz.
Va recomand ca orice comunicare cu respectiva companie sa fie facuta in scris, pentru a putea avea inscrisuri, daca se ajunge in instanta ori protectia consumatorului.
Trimiteti o notificare prin care prin are solicitati sa vi se comunice in baza carui articol din contract a fost perceputa taxa de reconectare.
Factura rcs-rds
Daniel1900
Anul trecut in data de 30 decembrie ceva in genul asta mi sa tras prin direct debit factura rcs-rds,pana aici tot normal ca in fiecare luna! Precizez ca am ... (vezi toată discuția)