Daca e vorba de un ong infiintat pe og 26 din 2000 privind asociatiile si fundatiile, va rog sa cititi omef 1969 din 2007 unde gasiti detalii.
La infiintare depuneti formularul 010. La inceput de an depuneti declaratia 101 pentru ong-uri si pana pe 30 aprile bilantul contabil semnat si stampilat de catre un contabil autorizat membru ceccar.
Daca in timpul desfasurarii activitatilor se impune semnarea de contracte civile cu diferiti specialisti pe care ii veti plati si pentru care veti retine si plati la stat si impozite, depuneti si declaratia 112 in timpul anului (lunar sau trimestrial) si anul urmator declaratia 205.
In rest, detalii mai amanuntite puteti obtine pe acest forum daca postati cazuri concrete din activitatea ong-ului pentru a nu discuta doar la general.
Contabilitate ong
grunwald
Buna ziua,
As dori sa stiu cum se tine contabilitate unui ONG, in partida simpla ori partida dubla? Cum, cand se depunde bilantul contabil al unui ONG la ... (vezi toată discuția)