avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 651 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Acordarea grupei a 2-a
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Acordarea grupei a 2-a

sunt inginer, am lucrat in constructii si la dosarul de pensionare am depus adeverinta de la angajator, dar, nu mi se recunoaste de catre casa de pensii o perioada de 3 ani de grupa a 2-a in care am fost sef complex sortare. in fapt, activitatea mea s-a desfasurat in permanenta in conditiile vitrege de santier, aceasta a fost o functie care nu ma proteja de intemperii intrucat trebuia sa urmaresc si sa conduc procesul tehnologic acesta desfasurandu-se in aer liber. Cum pot sa obtin o corectare a deciziei de pensionare prin care mi se refuza grupa a 2-a pe perioada 1998-2000
Cel mai recent răspuns: vasral , utilizator 06:10, 12 Mai 2015
Aveti un termen de 30 de zile de la comunicarea deciziei prin care vi s-a refuzat recunoasterea celor 3 ani (a adeverintei respective ) , termen in care veti contesta decizia la Comisia de Contestatii de pe langa Casa de pensii , art .149 si urmatoarele din Legea 263/2010 (legea pensiilor , sau angajati un avocat . De obicei comisiile nu raspuns sau raspund tot negativ . Dupa inca 45 zile aveti dreptul sa va adresati instantei . Daca ati pierdut aceste termene decizia ramane definitiva. Puteti redepune adeverinta la casa de pensii pentru a reintra in termen . Majoritatea proceselor se castiga pe acest aspect al nerecunoasterii grupei de munca insa e bine sa angajati avocat .
Raspunsul este ca sa dati in judecata Casa de Pensii,este unica solutie.Subsemnatul am avut un caz similar si am dat in judecata Casa de Pensii,am castigat si mi-a recalculat pensia.
Dvs nu specificati si motivul pentru care Casa de Pensii v-a refuzat luarea in calcul a perioadei respective.