Buna ziua. Am inchiriat pe PFA, din 15 mai, o casa pentru a-mi deschide punct de lucru. Imediat ce proprietarul (persoana fizica) va inregistra contractul la finante, voi merge la ONRC pentru deschiderea punctului de lucru. Intrebarea mea este ce trebuie sa fac ulterior. Trebuie sa declar punctul de lucru la ANAF? Si am nevoie de vreo autorizatie de la primarie pentru functionarea punctului de lucru? Mentionez ca am ca si obiect de activitate principal Activitati Fotografice, iar in spatiul respectiv intentionez sa desfasor workshop-uri foto (nu formare profesionala).
Buna ziua,
Veti depune la ANAF o declaratie privind sediile secundare (modelul il gasiti pe net) insotita de copii ale certif de inmatriculare, certif constatator eliberat de ONRC, contr inchiriere.
La Primarie aveti nevoie un aviz pentru programul de functionare al pct de lucru, obtinerea autorizatiei de amplasare a firmei (ex. o reclama luminoasa), etc.
Multumesc pentru raspuns. Mi-ati putea indica si care este temeiul legal in baza caruia este obligatorie autorizatia din partea primariei. Din cate am inteles legea prevede ca autorizatia se impune in cazul magazinelor. In situatia mea nu este vorba de spatiu comercial, ci de spatiu de birou (la casa, singur in curte) unde ocazional voi organiza intalniri de lucru cu alti fotografi sub forma unor workshop-uri interactive. Nu voi pune nici firma luminoasa, nici banner, nici orice altceva pe casa/poarta si cu atat mai putin pe trotuar sau alt spatiu public.
Buna ziua,
Temeiul legal il constituie HCL (Hot. Consiliului Local) prin care se pune in aplicare OG 99/2000 priv comercializarea produselor si a serviciilor. Astfel conf art 8 din OG 99/2000 fiecare comerciant isi stabileste orarul cu respectarea legislatiei muncii si in conformitate cu solicitarile adm publice locale.
In anexa la OG 99/2000 este prev si Cod CAEN 7420 Activ fotografice.