In data de 24.05.2015 am fost oprit de un echipaj de politie pentru un control de rutina, dupa ce au verificat actele agentul mi-a comunicat ca permisul meu este suspendat si ca imi face dosar penal. Degeaba i-am explicat ca eu am avut permisul suspendat din data de 18.10.2014 pana in 19.01.2015 de politia din Arad. Si ulterior am ridicat permisul de la politia Cluj. I-am zis sa mai verifice inca odata ca sigur este o eroare undeva. A zis ca el ma crede, dar trebuie sa respecte legea si mi-a facut dosar penal retinand permisul fara drept de a conduce. Am fost la politia rutiera Cluj si cei de acolo au zis ca intradevar am avut permisul suspendat pana in Ianuarie dar ca in baza lor de date au uitat sa il activeze.
In momentul de fata am ramas somer si de cateva zile am gasit un loc de munca nou unde am nevoie de permis ( lucrez ca sofer ) si fara nu ma angajeaza.
Ce pot sa faca macar sa primesc o dovada cu drept de conducere cat mai repede?
Sau sa ii dau in judecata, merita ?
Puteti sa rezolvati problema si fara sa ii dati in judecata facand o petitie la comandantul politiei arad sau la procurorul care instrumenteaza dosarul penal. Cu cat mai repede, cu atat mai bine (nu de alta, dar sa nu treziti si cu vreo condamnare, caci organul, in indolenta sa, nu verifica nimic si "ii da inainte" ca pe banda).
Da dar abia azi dimineata au dus sosarul la parchet si inca nu este inregistrat. Nu stiu cine este procurorul. Si pana aflu si rezolv, ramana fara locul de munca proaspat gasit.
Stimate domn, in situatia dumneavoastra trebuia sa nu plecati din sediul politiei Cluj pana nu obtineati un document semnat de comandantul politiei prin care sa isi asume responsabilitatea neactualizarii bazei de date.
Ati solicitat si obtinut un astfel de document?
Daca nu aveti asa ceva, nici procurorul nu va crede pe cuvant.
Accident auto
stanciustefan