avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Romtelecom-ul ne-a schimbat abonamentul pe baza unei ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Romtelecom-ul ne-a schimbat abonamentul pe baza unei convorbiri telefonice care nu s-a facut cu titularul contractului .

Undeva in luna noiembrie 2008 suna telefonul fix, la telefon fiind un reprezentant de la Romtelecom care ne prezenta o noua oferta de abonament. Mama mea a vorbit cu el si i-a solicitat sa-i prezinte acest abonament in scris deoarece nu este ea titularul. Acest reprezentant ( probabil crezand ca este sotia titularului de abonament) ne-a trimis contractul acasa peste 1 luna si ceva, data la care deja platisem factura si nu mai puteam refuza abonamentul deoarece trebuia sa ne sesizam in termen de o luna.Deci cu alte cuvinte , acesta crezand ca mama este sotia titularului ne-a bagat pe noua oferta de abonament pe baza cica( acordului verbal prin telefon, pe care mama nu l-a dat) si la care nu putem renunta timp de 2 ani sau respectiv moartea titularului etc. Va rog sa ma ajutati si sa ma indrumati intr-un fel ca sa pot scapa de acest contract total dezavantajos si ilegal. Mentionez ca pana acum nu am renuntat la el deoarece titularul adica bunicu este cam bolnav la 88 de anisori. Rog raspunsul unui avocat sau macar a unui om care a trecut prin asa ceva .Va multumesc.:((
Ultima modificare: Miercuri, 1 Iulie 2009
craciunescu_1981, utilizator
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 18:59, 1 Iulie 2009
In momentul actual ati semnat contractul sau actul aditioanal cu noua oferta?....nu exita acord verbal. Daca ar fi sa luam in calcul toate acordurile verbale am ajunege foarte departe.
Este foarte important de stiut daca ati semnat un document suplimentar fata de contractul efectiv.
In functie de acest raspusn va pot oferi anumite sugesti.
Nu s-a semnat absolut nimic !!!
Faceti o sesizare scrisa catre Romtelecom , prin care le solicitati ca a fost incalcat contractul incheiat si ca Dmv nu ati fost si nu sunteti de acord cu noua oferta pe care v-au facut-o.
Precizati in sesizarea formulata in scris, e-mail, fax etc., ca nu titularul de contract a dat acceptul verbal al schimbarii abonamentului.
Invederati ca acea convorbire telefonica este inregistrata chiar de catre Romtelecom si contestati acordul cu privire la schimbarea abonamentului in sensul ca acel acord verbal nu apartine titularului de drept al postului telefonic!
Sunt convinsa ca se va rezolva problema pe cale amiabila.:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire abonament romtelecom prin acord verbal cstroila cstroila Buna ziua.Tatal meu s-a hotarat sa renunte la abonamentul cu Romtelecom si s-a prezentat la sediu firmei pt acest lucru.A aflat cu mare surprindere cum ca ... (vezi toată discuția)
Preliungire abuziva abonament orange. balamoock balamoock Buna ziua, Sunt client cu abonament Orange de peste 5 ani. In primavara anului am fost contactat telefonic de reprezentantii Orange in urma cererii mele ... (vezi toată discuția)
Titular contract romtelecom stefanderco stefanderco Buna, Am si eu o problema... :-( Sunt titularul unui abonament Romatelecom de 10 ani. Am intentat proces de divort. Apoi sotia a cerut telefonic activarea ... (vezi toată discuția)