Buna ziua. As avea si eu o nelamurire. Bunica mea in varsta de 82 ani a mers la un phone shop pentru a-si incarca cartela telefonica. Aici o doamna foarte draguta , profitand de nestiinta si naivitatea bunicii, i-a facut un contract de abonament mai mult bagat pe gat in valoare de 7 euro pe 24 luni. A primit cadou si un telefon. Obiectul abonamentului vizand voce mobila si internet mobil cu toate ca bunica habar nu are sa foloseasca un tel daramite internetul. Ea saraca a tot vorbit prima luna crezand ca e ca atunci cand ramai fara credit. Factura nu ii vine acasa ci pe mail ( ea neavand asa ceva) si a tot asteptat . la un moment dat vazand ca nu mai poate apela ( i se suspendase pentru neplata la timp) , s-a dus la doamna respectiva si i-a spus sa-i bage credit ca nu mai are.Doamna i=a spus ca nu are cum sa bage credit ca e abonament si ca trebuie sa plateasca suma de 65 de lei ca sa poata folosi din nou telefonul. Bunica auzind cat are de plata a inceput sa planga ( are o pensie de 750 de lei din care 200 merg pe medicamente doar) si i-a spus doamnei ca nu-l mai vrea, raspunsul fiind bineinteles ca nu se poate rezilia contractul. As dori sa stiu cum as putea proceda sa-i pot rezilia contractul, care este limita maxima de varsta pentru un adult sa poata incheia un abonament? Ce este de facut in acest caz?
Din pacate, nu puteti decat sa-i faceti reclamatie si eventual sa solicitati rezilierea contractului cu acordul partilor. Doamna nu a venit acasa cu contractual semnat ? Nu I s-a inmanat un exemplar ? Cititi clauzele. Faceti adresa si catre Protectia Consumatorului si eventual o plangere la Politie.