avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Laptop in service
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Laptop in service

Buna ziua,

Va contactez in legatura cu un laptop lasat intr-un service!
Problema laptopului este ca s-au varsat lichide pe placa de baza.. El functiona pe orice dispozitiv extern (prin cablu HDMI ex: monitor, televizor).
Dupa ce l-am lasat in service... am primit telefon si mi s-a comunicat ca s-a intervenit pe placa de baza in vederea solutionarii problemei si acum nu mai functioneaza nici pe un dispozitiv extern si ca singura solutie este schimbarea placii de baza.
As dori sa stiu cum se poate rezolva problema avand in vedere ca acum "e stricat la propriu".

Va multumesc pentru orice raspuns.
Telefoanele nu prea va ajuta, ar trebui sa aveti ceva scris. Pe ce baza ati lasat laptopul, aveti nota de intrare in service pe care sa scrie ce defect avea?
Multumesc pentru raspunsuri.
Am nota de intrare pe care e mentionat ca s-au varsat lichide in zona tastaturii si ca a mai fost la un diagnostic. Le-am lasat si vechiul diagnostic in care scria ca functioneaza cu cablu HDMI. Si e precizat la investigatii necesare: "Hardware, diagnosticare". Ce ma deranjeaza e ca m-au sunat si mi-au spus ca acum nu mai functioneaza nici pe un dispozitiv intern, fara sa ma intrebe daca au voie sa faca vreo modificare si acum ma obliga pe mine sa platesc integral placa de baza. Eu poate preferam "laptopul stricat" si imi cumparam un monitor extern pentru a-l folosi pana voi cumpara altul.
Solutii sau pareri cum voi proceda in continuare?
Pare ca vi l-au stricat mai rau insa nefiind de specialitate e doar o impresie pe baza celor scrise de dvs.

Din ce scrieti in prima postare eu inteleg ca dupa ce s-a varsat lichidul pe tastatura l-ati mai folosit asa cum spuneti, pe dispozitive externe.
L-au probat / deschis cand l-ati dus sau doar le-ati explicat despre ce e vorba? Daca da, ati putea cere sa il aduca in starea in care era cand l-ati dus in service pentru ca "Hardware, diagnosticare" inseamna doar identificarea problemelor nu si remedierea lor. Sigur, cu conditia sa puteti dovedi ca functiona asa cum spuneti cand l-ati lasat acolo.

Vechiul diagnostic nu va ajuta, in opinia mea. Atunci pentru ce l-ati dus in service, ce s-a intamplat?


Multumesc pentru raspuns.

Nu l-au probat pe dispozitive externe doar au apasat butonul play si "se auzea" ca functioneaza.
L-am dus la alt diagnostic pentru ca la primul diagnostic imi cerea o suma imensa pentru reparatii si doream sa aflu si o alta parere.
continuare...
Le-am cerut sa-mi spuna daca se poate ajunge la stadiul initial cu laptopul si mi-au explicat ca situatia este iremediabila si ca oricum se strica de tot intr-un final (am inregistrarea telefonica in caz ca foloseste la vreo ceva) si ca ar trebui sa ma duc sa-l ridic asa stricat... iar daca stau bine si ma gandesc cine stie ce mi-au mai luat din calculator.
Va rog sa-mi dati cateva raspunsuri cum ar trebui procedat? Fac plangere la OPC? Ma duc sa-mi ridic laptopul? etc

Alte discuții în legătură

Laptop stricat de catre cei din service, ce pot face? Costi_0 Costi_0 Buna ziua, am si eu o problema in legatura cu reparatia unui laptop. CONTEXT: Am fost cu acesta la un service autorizat pentru a il repara (Salut IT), l-am ... (vezi toată discuția)
Inlocuire piese laptop fara garantie anamaria1234 anamaria1234 Buna tuturor, Recent am varsat lichid pe laptopul meu si l-am dus imediat la servicceul autorizat X din Bucuresti. Acestia mi-au comunicat ca anumite ... (vezi toată discuția)
Buna ziua stimați juriști, o întrebare. În urmă cu aproximativ ... Dinamo44 Dinamo44 Buna ziua stimați juriști, o întrebare. În urmă cu aproximativ doi ani, o cunoștință m-a recomandat unei persoane să-i repar laptopul. În primă ... (vezi toată discuția)