Va contactez in legatura cu un laptop lasat intr-un service!
Problema laptopului este ca s-au varsat lichide pe placa de baza.. El functiona pe orice dispozitiv extern (prin cablu HDMI ex: monitor, televizor).
Dupa ce l-am lasat in service... am primit telefon si mi s-a comunicat ca s-a intervenit pe placa de baza in vederea solutionarii problemei si acum nu mai functioneaza nici pe un dispozitiv extern si ca singura solutie este schimbarea placii de baza.
As dori sa stiu cum se poate rezolva problema avand in vedere ca acum "e stricat la propriu".
Telefoanele nu prea va ajuta, ar trebui sa aveti ceva scris. Pe ce baza ati lasat laptopul, aveti nota de intrare in service pe care sa scrie ce defect avea?
Multumesc pentru raspunsuri.
Am nota de intrare pe care e mentionat ca s-au varsat lichide in zona tastaturii si ca a mai fost la un diagnostic. Le-am lasat si vechiul diagnostic in care scria ca functioneaza cu cablu HDMI. Si e precizat la investigatii necesare: "Hardware, diagnosticare". Ce ma deranjeaza e ca m-au sunat si mi-au spus ca acum nu mai functioneaza nici pe un dispozitiv intern, fara sa ma intrebe daca au voie sa faca vreo modificare si acum ma obliga pe mine sa platesc integral placa de baza. Eu poate preferam "laptopul stricat" si imi cumparam un monitor extern pentru a-l folosi pana voi cumpara altul.
Solutii sau pareri cum voi proceda in continuare?
Pare ca vi l-au stricat mai rau insa nefiind de specialitate e doar o impresie pe baza celor scrise de dvs.
Din ce scrieti in prima postare eu inteleg ca dupa ce s-a varsat lichidul pe tastatura l-ati mai folosit asa cum spuneti, pe dispozitive externe.
L-au probat / deschis cand l-ati dus sau doar le-ati explicat despre ce e vorba? Daca da, ati putea cere sa il aduca in starea in care era cand l-ati dus in service pentru ca "Hardware, diagnosticare" inseamna doar identificarea problemelor nu si remedierea lor. Sigur, cu conditia sa puteti dovedi ca functiona asa cum spuneti cand l-ati lasat acolo.
Vechiul diagnostic nu va ajuta, in opinia mea. Atunci pentru ce l-ati dus in service, ce s-a intamplat?
Nu l-au probat pe dispozitive externe doar au apasat butonul play si "se auzea" ca functioneaza.
L-am dus la alt diagnostic pentru ca la primul diagnostic imi cerea o suma imensa pentru reparatii si doream sa aflu si o alta parere.
continuare...
Le-am cerut sa-mi spuna daca se poate ajunge la stadiul initial cu laptopul si mi-au explicat ca situatia este iremediabila si ca oricum se strica de tot intr-un final (am inregistrarea telefonica in caz ca foloseste la vreo ceva) si ca ar trebui sa ma duc sa-l ridic asa stricat... iar daca stau bine si ma gandesc cine stie ce mi-au mai luat din calculator.
Va rog sa-mi dati cateva raspunsuri cum ar trebui procedat? Fac plangere la OPC? Ma duc sa-mi ridic laptopul? etc