De ce "bat apa in piua" cu prevederile acestei norme la care face trimitere art. 41 lit.h / L.571/2003?
Pentru ca era legat de catre CNASS de sintagma "si altor venituri supuse impozitului pe venit" , hartuindu-ne cu decizii de impunere aberante.
Am sustinut ca legea sanatatii nu prevede asa ceva .
Am sustinut ca impozitul prevazut la al.1 art.77^1 nu poate fi considerat
impozit pe venit intrucat norma legala care ar trebui sa il defineasca , il prevede doar ca
un impozit. si nu ca un impozit pe venit asa cum o face la absolut toate celelalte categorii de venituri.
Argumentele detaliate le-am prezentat in alta postare asa ca nu am sa le repet.
Pentru mine este doar o problema retorica intrucat dreptul CASMB de a stabilii obligatiile de plata asupra tranzactiei din 2008 s-a prescris la 01.01.2015 dar eram pregatit sa imi apar interesele inclusiv prin apelare la procedura prin CCR.
Revin cu alta tema : impozitul prevazut la art.77^1 al.este un impozit cu retinere la sursa?
(6) Impozitul prevăzut la alin. (1) şi (3) se va calcula şi se va încasa de notarul public înainte de autentificarea actului sau, după caz, întocmirea încheierii de finalizare a succesiunii. Impozitul calculat şi încasat se virează până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care a fost reţinut.
Se pare ca vom avea surprize nebanuite cand se va redacta motivarea deciziei CCR din data de 7 mai 2015 cu referire la art.6 din legea 241/2005.
[ link extern ] ...
[ link extern ]