Buna ziua,
Intrebarea mea este:in cazul in care un proprietar de apartament este plecat o luna,doua sau chiar trei....Care sunt obligatiile financiare care trebuie sa le plateasca la intretinere?Este obligat sa plateasca tot ce inseamna cheltuieli administrative,pe cota parte indiviza?
DA.
Cheltuielile administrative si cheltuielile pt. partile comune (pe cote-indivize) sunt atasate dreptului de proprietate si apartenentei la Asociatia de proprietari si nu depind de locuirea apartamentului sau nu.
Inainte de plecare, notificati asociatia, conform regulamentelor as. prop. (in scris, dublu ex.)
Daca in apartament nu mai locuieste nimeni, specificati acest lucru si as. prop. nu o sa va mai repartizeze costuri/nr. de persoane.
In rest, situatia este asa cum a aratat mai sus dl. expert jr.
In mod normal aceste informatii ar trebui cunoscute de catre fiecare proprietar, atat din legislatia specifica, cat si cele obtinute prin participarea la adunarile generale ale as. prop.