avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 864 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cheltuieli de judecata estimate
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cheltuieli de judecata estimate

Am achizitionat pe firma (PFA) un telefon (700 de lei) de la un magazin care este cam peste tot in supermarketuri/mall-uri. Pe 07.12.2014.
- s-a defectat de 3 ori pana azi cu aceeasi problema: moare, nu se mai incarca, nu se mai aprinde.
- de 2 ori l-au reparat, resoftat, reconectat baterie... in fine
- am cerut banii inapoi, nepudandu-ma folosi de el, sau sa dau o diferenta sa imi iau un telefon mai bun. Nu s-a putut.
- s-a stricat a 3-a oara, aceleasi simptome, am pus sa scrie ca vreau cel putin un aparat nou in fisa de receptie, daca nu banii inapoi
- trec 17 zile (deci mai mult de 15), dau mail la contact@... , le spun ca articolul 11.pct.4 din legea 449/2003( + OUG 174/2008) spune ca daca trec 15 zile am drept sa cer banii inapoi, imi raspund ca art. 10 spune ca ...
- imi mai spun ca au incercat sa ma contacteze (inainte de cele 15 zile) dar numarul meu de telefon evident ca era gresit cu o cifra...
- ma sunau sa ma intrebe daca sunt de acord sa platesc 81 de lei reparatia pt ca nu stiu ce cartela am folosit necorespunzator... o aberatie evident. Deci eu cu telefon in garantie, pentru a 3-a oara cu aceeasi problema sa platesc ...
- telefonul a reajuns in magazin fara sa fie reparat din cauza ca nu au primit acceptul meu ...
- m-a contactat in final (pe numarul bun :) ) cineva sa imi spuna ca service-ul le face probleme, ca s-au mai intors aparate cu solicitari de plata pentru reparatii in garantie, ca nu stie ce sa faca...
- le-am spus sa escaladeze mai sus sa imi returneze banii, sau sa dau diferenta sa iau un telefon mai ok, si sa isi asume aparatul/si service-ul de 2 lei si sa mentina un client multumit.
- m-a sunat a doua zi ca nu s-a putut...
- le-am spus ca o sa vorbesc cu un avocat, sa fie sanatosi.

Asadar, iata povestea mea.
Stiu ca suma de 700 de lei este mica, dar daca toti luam atitudinea asta... de aia au ajuns sa isi permita sa isi bata joc de noi. Eu simt ca am castig de cauza 100%, pentru ca nu este normal ca in garantie sa ma puna sa platesc cand nu am facut nimic telefonului, telefon care are aceeasi problema in repetate randuri, telefon care mi-a fost nefolositor cumulat 1-2 luni din cele 6 de cand l-am luat, si ultima data a si depasit termenul de aducere la conformitate.

- ce cheltuieli ar presupune cazul meu, ce recomandari are cine s-a mai lovit de situatii similare ?

Va multumesc

Alte discuții în legătură

Probleme garantie Nascimento Nascimento Buna ziua... am intampinat niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Totul a inceput in data de 07.07.2016.(Luna iulie). Am intampinat niste probleme cu un ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil. probleme service alterego1 alterego1 Buna ziua, am si eu o problema. Luna trecuta mi s-a stricat telefonul mobil, nu mai pornea. Dupa 9 zile l-am recuperat de la magazinul Vodafone din Cluj si ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil Myhai007 Myhai007 Buna ziua, Am trimis un telefon la garantie acesta neavand program publicu a trebuit sa il duc la firma X. Telefonul avea mai multe probleme: nu se auzea cand ... (vezi toată discuția)