Am achizitionat pe firma (PFA) un telefon (700 de lei) de la un magazin care este cam peste tot in supermarketuri/mall-uri. Pe 07.12.2014.
- s-a defectat de 3 ori pana azi cu aceeasi problema: moare, nu se mai incarca, nu se mai aprinde.
- de 2 ori l-au reparat, resoftat, reconectat baterie... in fine
- am cerut banii inapoi, nepudandu-ma folosi de el, sau sa dau o diferenta sa imi iau un telefon mai bun. Nu s-a putut.
- s-a stricat a 3-a oara, aceleasi simptome, am pus sa scrie ca vreau cel putin un aparat nou in fisa de receptie, daca nu banii inapoi
- trec 17 zile (deci mai mult de 15), dau mail la contact@... , le spun ca articolul 11.pct.4 din legea 449/2003( + OUG 174/2008) spune ca daca trec 15 zile am drept sa cer banii inapoi, imi raspund ca art. 10 spune ca ...
- imi mai spun ca au incercat sa ma contacteze (inainte de cele 15 zile) dar numarul meu de telefon evident ca era gresit cu o cifra...
- ma sunau sa ma intrebe daca sunt de acord sa platesc 81 de lei reparatia pt ca nu stiu ce cartela am folosit necorespunzator... o aberatie evident. Deci eu cu telefon in garantie, pentru a 3-a oara cu aceeasi problema sa platesc ...
- telefonul a reajuns in magazin fara sa fie reparat din cauza ca nu au primit acceptul meu ...
- m-a contactat in final (pe numarul bun :) ) cineva sa imi spuna ca service-ul le face probleme, ca s-au mai intors aparate cu solicitari de plata pentru reparatii in garantie, ca nu stie ce sa faca...
- le-am spus sa escaladeze mai sus sa imi returneze banii, sau sa dau diferenta sa iau un telefon mai ok, si sa isi asume aparatul/si service-ul de 2 lei si sa mentina un client multumit.
- m-a sunat a doua zi ca nu s-a putut...
- le-am spus ca o sa vorbesc cu un avocat, sa fie sanatosi.
Asadar, iata povestea mea.
Stiu ca suma de 700 de lei este mica, dar daca toti luam atitudinea asta... de aia au ajuns sa isi permita sa isi bata joc de noi. Eu simt ca am castig de cauza 100%, pentru ca nu este normal ca in garantie sa ma puna sa platesc cand nu am facut nimic telefonului, telefon care are aceeasi problema in repetate randuri, telefon care mi-a fost nefolositor cumulat 1-2 luni din cele 6 de cand l-am luat, si ultima data a si depasit termenul de aducere la conformitate.
- ce cheltuieli ar presupune cazul meu, ce recomandari are cine s-a mai lovit de situatii similare ?
Va multumesc