avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 687 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Practica in spital privat
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Practica in spital privat

Buna ziua, ma confrunt cu o problema de cateva saptamani. Sunt student in anul I - trec in anul II la Kinetoterapie si as dori sa fac practica intr-un spital privat. Am fost acceptat de spital, dar pare imposibila semnarea unui contract. Spitalul imi spune ca trebuie facut un contract intre spital si universitate, unde universitatea ma trimite in practica, iar universitatea imi spune ca mai au si alti studenti la alte spitale private care fac practica si nu au avut nevoie sa faca contract cu acele spitale. Imi puteti comunica va rog care este procedura care trebuie urmata, ce tip de contract trebuie facut?

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:50, 14 Iunie 2015
Legea 258/2007 privind practica elevilor si studenţilor.
Capitolul I - Dispozitii generale
Art. 1
Practica este activitatea desfasurata de elevi si studenti, in conformitate cu planul de invatamant, care are drept scop verificarea aplicabilitatii cunostintelor teoretice insusite de acestia in cadrul programului de instruire.

Art. 2
Practicantul este elevul sau studentul care desfasoara activitati practice pentru consolidarea cunostintelor teoretice si pentru formarea abilitatilor, spre a le aplica in concordanta cu specializarea pentru care se instruieste.

Art. 3
(1) Organizatoul de practica este unitatea sau institutia de invatamant preuniversitar, respectiv universitar, care desfasoara activitati instructiv-educative si formative.