Buna ziua,
Pt infiintare PFA si II aveti nevoie de:
In prealabil: 1.Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firmă (original), completă cu 3 denumiri, în ordinea preferinţelor - formular; dacă este cazul, se va bifa şi pct. 7 din cerere;
2.Dovada privind plata taxei de registru
Costuri de aprox 75 lei.
Inregistrare PFA: 1.Cererea de înregistrare, original - formular;
2.Anexa 1 privind înregistrarea fiscală - formular;
3.Declaraţia-tip pe propria răspundere care să ateste că nu desfăşoară activitate la sediul profesional, sedii secundare sau în afara acestora (model 1) sau care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii (model 2);
4.Cartea de identitate sau paşaportull titularului PFA (fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul);
5.Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru (copie legalizată)
6.Specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate (original)
7.Dacă este cazul:
•avizul asociaţiei de proprietari/locatari privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip - original);
•precizare din care să rezulte că titularul dreptului de proprietate înţelege să afecteze folosinţa spaţiului în vederea stabilirii sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaraţie, etc.);
•declaraţia privind desfăşurarea activităţii de către soţ/soţie - formular;
•documentele doveditoare pentru patrimoniul de afectaţiune (declaraţie pe proprie răspundere);
•documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf) şi/sau
•documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf)
8.Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale
Costuri de aprox 170 lei.....Total 250 lei.
Pt infiintare SRL-D aveti nevoie de :
Operaţiuni prealabile
Cererea de verificare disponibilitate şi/sau rezervare firmă (original) - formular, completată cu 3 denumiri - detalii, în ordinea preferinţelor, respectiv de verificare disponibilitate şi/sau rezervare emblemă - formular.
Înregistrare
1.Cererea de înregistrare (original) - formular;
2.Anexa 1 privind înregistrarea fiscală - formular;
3.Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte că persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 - original);
4.Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
5.Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (original);
6.Actul constitutiv (original) - detalii (Modele acte constitutive: SRL asociat unic, SRL mai mulți asociați);
7.Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) - detalii;
8.Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit - formular;
9.Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 8, rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social
10.Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociaţi la capitalul social (copii)
11.Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise şi vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea se afla şi imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate (copii certificate);
12.Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original)
13.Declaraţiile date pe propria răspundere de către fondatori, din care să rezulte că, anterior datei înmatriculării societăţii în registrul comerţului nu a mai deţinut şi nu deţine calitatea de acţionar sau asociat în cadrul unei întreprinderi constituite în spaţiul economic european (original) - formular;
14.Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice (copie);
15.Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original)
16.Dacă este cazul:
•avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
•avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
•împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).