lucrez la asociatie de locatari si vreau sa inchei un contract de parteneriat cu un centru de incasari facturi gen paypoint si mi s-a zis ca intai trebuie sa depun eu o garantie indiferent de suma catre ei prin bilet la ordin in alb. trebuie sa astept 2 zile pana se analizeaza daca pot avea asa ceva in asociatie.
nu inteleg treaba cu biletul la ordin, ca de la o banca unde am intrebat, mi s-a zis ca in spatele acestul bilet,stau anumite facturi.
va rog sa ma faceti sa inteleg! multumesc
In ce scop incheiati parteneriatul cu centrul de incasari facturi? Pentru a plati facturile?
Facturile la majoritatea furnizorilor de utilitati se pot plati online.
Solicitati la banca sa va dea un card atasat contului asociatiei si platiti din fata calculatorului, dovada platii va este trimisa pe email, o printati si o bagati la dosarel.
solicit aparat de la centru de plati ,pentru ca am facturile la firma de apa ,unde trebuie sa o achit prin firme gen paypoint sau centre de plati. si mi s-a cerut o garantie daca voi fi eligibil pentru centru de plati un-doi, prin bilet la ordin.
prin acest mod ,achit si facturile la gaz,lumina, telefon asociatie.
Sa inteleg ca doriti sa aveti echipamentul in custodia asociatiei de proprietari?
Il veti monta astfel incat sa aiba acces sa efectueze plati si alte persoane (proprietari din asociatie si alte persoane) sau numai pentru plata utilitatilor de catre asociatie?