avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 112 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical in preaviz si pensionarea
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical in preaviz si pensionarea

Buna Ziua
Sunt bolnav si am handicap grad 1 grav.Daca societatea se desfinteaza in timp ce eu sunt in medical pt pensionare eu de unde mai iau salar, din ce se calculeaza (din salar sau din somaj)voi fi si eu disponibilizat sau figurez ca si angajat pana ies in pensie , pensia va fi afectata de medicalul acesta si unde vor fi actele mele dupa ce firma nu va mai fi ? Multumesc
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:25, 5 Iulie 2009
In cazul disponibilizariii daca in interiroul termenului de preaviz intervine un caz de suspendare si acest termen se suspenda urmind sa isi reia cursul dupa suspenadre, numai ca in aceasta situatie speciala urmeaza sa fiti trecut in somaj si sa beneficiati si de evetuale salarii compensatorii. Oricim plata pensiei urmeaza a se face in luna urnatoare emiterii deciziei de pensionare
artur1971 a scris:

Buna Ziua
Sunt bolnav si am handicap grad 1 grav.Daca societatea se desfinteaza in timp ce eu sunt in medical pt pensionare eu de unde mai iau salar, din ce se calculeaza (din salar sau din somaj)voi fi si eu disponibilizat sau figurez ca si angajat pana ies in pensie , pensia va fi afectata de medicalul acesta si unde vor fi actele mele dupa ce firma nu va mai fi ? Multumesc
Fiind in concediu medical nu se poate desface contractul individual de munca! In momentul cand dosarul ajunge la comisia de expertiza medicala cu propunerea de pensionare, atunci se poate vorbi de desfacerea contractului de munca, in temeiul acelei decizii de pensionare!
Daca firma se lichideaza, atunci c.i.m. va inceta chiar daca va aflati in concediu medical.
freeelis a scris:

.