Buna ziua,
vin cu rugamintea de a ma ajuta in interpretatrea unei situatii de facto la cazarea intr-un hotel de 3*** intr-o localitate balbeara si anume :
Mama mea in varsta de 76 ani a primit bilet de tratament prin casa de pensii pentru tratament la un hotel de 3*** dintr-o localitate balneara din Ardeal.
La data prezentarii ( 25.06.2015 ) i s-a comunicat ca desi are bilet repartizat si nominalizat nu mai sunt locuri de cazare deoarece s-au emis mai multe bilete pentru a compensa locurile ramase neocupate din lunile Martie- Mai 2015.
Dupa multe discutii i s-a repartizat un pat pliant intr-o camera ( al treilea pat ) sau in caz ca nu accepta i se ofera loc la casutele tip camping care apartin de acelasi hotel, in conditiile cand un bolnav are proceduri de bai calde, masaje , paarafine etc.
Vin cu rugamintea de a ma putea ajuta cu un sfat pentru ca mama mea sa beneficieze de confortul platit pentru 3*** si pentru a putea sa-si urmeze tratamentul in conditiile decontate de casa de pensii.
Mentionez faptul ca desi administratorul hotelului a specificat ca este ceva provizoriu , pana la aceasta ora provizoratul a ramas definitiv.
Deoaarece acest lucru s-a mai semnalat si in anul 2014 se pare ca este o practica curenta.Am sunat la OPC dar telefonul suna ... si suna.
Pot cere diferenta de confort hotelierilor sau casei de pensii.
Unde ma pot adresa pentru ca mama mea sa poata fi tratata conform pretului, categoriei si conditiilor platite.