avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 932 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... amenda ratb nesemnata
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

amenda ratb nesemnata

buna ziua,
in dat de 17.06 ac am fost "prins" fara bilet pe linia 335... in fine greseala mea ca uitasem sa iau bilet din cauza grabei
nu am vrut sa semnez procesul verbal si astazi 7.07 imi vine amenda la posta
vreau sa stiu daca pot sa o mai aman putin... sau eventual daca mai pot plati la jumatate mai ales ca voi pleca din tara aprox 3 sapt
pe spate scrie si ceva de executare silita...ce pot sa patesc in cazul in care sunt student si nu am nici un fel de venit?

va multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 17:16, 14 Iulie 2009
:) daca nu aveti nimic pe numele Dmv nu va poate executa cu nimic....puteti sa contestati PV...aveti 15 zile la dispozitie....in cazul in care va trebuie cazierul fiscal , veti fi obligat sa platiti amenda de la RATb....asta in cazul in care solicitati inainte de a se prescrie ....

Mult succes ,
contractele de servicii se pun?
am abonamente orange si rds pe numele meu
in rest nici o proprietate ceva
prescrierea se face dupa 3 ani parca nu?

va multumesc
Incercati sa contestati procesul-verbal de contraventie, dar nu pe motivul ca nu l-ati semnat dvs. E greu sa va spuna cineva ce ati putea invoca fara sa-l vada :)

Termenul de prescriptie este de 5 ani, deoarece e creanta bugetara. Nu mai puteti plati jumate, iar de amanat puteti amana numai pana la termenul stabilit in somatia de plata.
mai vreau sa stiu un aspect , dupa cum ziceam in cam 10 zile voi pleca din tara cam 3-4 sapt si as dori sa stiu daca pot intampina dificulati sau probleme la punctul de iesire din tara la aeroportul otopeni
Nici vorba.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură