avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 706 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Recuperare salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Recuperare salariu

Buna ziua numele meu este Madarie Marius Daniel sunt student locuiesc in Craiova si am lucrat timp de 2 luni la firma de paza G.G.S. Cu sediul in Mihailesti jud Giurgiu timp de 2 luni. In perioada cand am lucrat nu am primit nici o plata salariala iar cand am cerut banii am fost anuntat ca eu nu mai lucrez la acea firma . Motivul probabil ca mi-am cerut dreptul de angajat. In data de 03:06:2015 am depus o sesizare la ITM DOLJ care a fost retrimisa catre ITM GIURGIU pentru ca firma nu are birou in dolj in data de 08:06 am fost sunat de catre administratora firmei care mi-a pe un ton de maidan ca daca vreau banii sa ma prezint la sediul firmei sa-i ridic . In fine dp o cearta avuta cu aceasta persoana am avut o discutie cu patronul care mi-a comunicat ca nu exista o alta cale decat sa ma prezint la firma si ma asigurat ca o sa mi se faca lichidarea (detin o inregistrare audio ca proba) . Ajuns acolo a doua zi mi se comunica ca o sa mi se dea banii pe luna aprilie insemnad in jur de 30% din ce aveam de primit dp o conversatie am ajuns la o intelegere ca pe data de 20:06 sa mi se faca plata si pe restul timpului fara ca eu sa ma mai duc la Mihailesti . Dupa cum m-am asteptat plata nu mi s-a mai facut . Intre timp asteptam sa-mi vina raspunsul de la ITM GIURGIU . Pe data de 01:07 a ajuns acasa raspunsul in care era specificat faptul ca firma mi-a facut plata salariilor restante mai avand sa- mi plateasca doar orele suplimentare si zilele de concediu pana pe data de 10:07:2015 daca ma pot duce sa-i dau in judecata . Pe scurt cei de acolo au falsificat semnatura mea pt ca eu atunci am semnat doar pt banii primiti pe luna aprilie . In situatia aceasta sunt impreuna cu alti 6 colegi si mai specific faptul ca firma nu est