Cele 45 zile curg de la comunicare, prin afişare la Avizier în special pentru cei care n-au fost prezenţi sau n-au semnat procesul-verbal de la acea Adunare Generală (care, REPET, poate nu s-a înţeles -
Ad. Gen. Reconvocată de care spun a avut loc după termenul de maximum 10 zile de la data primei convocări, încălcând art.24, alin.2 din Legea 230/2007).
Aici e un caz ceva mai special,
noi nu contestăm Hotărârile acelei Ad. Gen., ci pur şi simplu contestăm chiar organizarea ne-statutară a acesteia, încălcând Legea 230/2007 ! Sunt şi Hotărâri pe care ar trebui să le contestăm, dar noi avem mai multe de reclamat, în special acele
zeci de Împuterniciri (peste 10 numai pe numele Casierei, care şi-a depăşit atribuţiile !), 99% pe numele ... Casierei, Cenzorei,
Preşedintei (oare ar avea dreptul ăsta ? Cum adică, se votează pe sine, nu ar trebui ca alţi proprietari, neangajaţi la A.P., fără interese, să poată să voteze în numele cuiva ?), etc.
În legătură cu aceste Împuterniciri de vot ar fi ceva probleme, precum spun cei doi Consilieri Locali din această înregistrare: "Vot prin delegare abuziv (împuterniciri de vot pentru Asociaţii).mp3"
[ link extern ]
Având în vedere că vrem să anulăm acea Ad. Gen. Reconvocată, ce termen maxim avem s-o facem, unde o putem face, şi ce scriem în acea, să zicem ... Contestaţie - NICI NU ŞTIM CUM S-O NUMIM, DE-ASTA VĂ CEREM AJUTORUL !
Ne gândeam
să facem o plângere penală, pentru că ar fi mai multe de reclamat ... sau să
rămânem în Civil, să facem o acţiune la Judecătorie, pe care nu ştim cum s-o numim sau formulăm ?
Cine e în temă cu subiectul, rugăm să ne dea câteva sfaturi, pentru că săptămâna viitoare trebuie s-o depunem undeva.
MULŢUMIM ANTICIPAT.
P.S.
* Potrivit Art. 30 (1) din Legea 230/2007, Comitetul Executiv, reprezentat de preşedintele A.P., are următoarele atribuţii:
a) duce la îndeplinire hotărârile Adunării Generale (Hotărârile Adunării Generale a Asociaţiei de Proprietari sunt obligatorii) şi urmăreşte respectarea prevederilor legale, a statutului A.P. =>
NOTĂ: nu s-a aplicat Hotărârea Ad. Gen. din 06.04.2013, ce obliga la anularea oricărui act ilegal al fostei conduceri a Asociaţiei noastre –> au fost demonstrate multe ilegalităţi ale fostei conduceri, mai ales cele cu facturarea abuzivă la unele Utilităţi;
d) reglementează folosirea, întreţinerea, repararea, înlocuirea şi modificarea părţilor proprietăţii comune, inclusiv cu privire la
consumurile aferente proprietăţii comune, în conformitate cu actele normative în vigoare;
NOTĂ: aici e valabil pentru pierderile (diferenţele) de apă, care sunt imense, cu toate că s-au dat de-a lungul timpului bani pe acel ciudat Fond de Reparaţii, dar tot acele sume mari avem de plată, chiar am avut o dată 10,5 mc plătiţi în plus la apă rece, pentru 54 de apartamente !
i) iniţiază sau apără în procese, în nume propriu sau în numele proprietarilor membri ai Asociaţiei de Proprietari, interesele legate de clădire; Preşedintele Asociaţiei de Proprietari supraveghează şi urmăreşte aplicarea hotărârilor Adunării Generale.
NOTĂ: Dimpotrivă, preşedinta trimite în judecată exact pe proprietarii păgubiţi de vechea conducere, în loc să le facă plângere penală celor care au greşit calculul unor facturi la Utilităţi !
n) gestionează situaţiile excepţionale şi de criză;
NOTĂ: N-au putut rezolva amiabil nici măcar cazurile cu facturile eronat calculate !
s) analizează problemele ridicate de membrii Asociaţiei de Proprietari şi IA MĂSURI PENTRU REZOLVAREA ACESTORA. (?!)
* Art. 32. alin.(2) din Legea 230/2007 privind înfiinţarea şi organizarea Asociaţiei de Proprietari, republicată.
„Pentru neîndeplinirea atribuţiilor ce le revin, membrii Comitetului Executiv, inclusiv preşedintele Asociaţiei de Proprietari, răspund personal sau în solidar, după caz, în faţa legii şi a proprietarilor pentru daunele şi prejudiciile cauzate lor.”